Quantcast

Got Homework?

Connect with other students for help. It's a free community.

  • across
    MIT Grad Student
    Online now
  • laura*
    Helped 1,000 students
    Online now
  • Hero
    College Math Guru
    Online now

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

agalvan144103

WHAT GRADE ARE YALL N

  • 2 years ago
  • 2 years ago

  • This Question is Closed
  1. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    SOPHMORE!!!!!!!!! ^^

    • 2 years ago
  2. Neasd
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    welll... other system ^^

    • 2 years ago
  3. undacovabroda45
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    freshman!

    • 2 years ago
  4. nowhereman
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    It's my 17th year of school ;-)

    • 2 years ago
  5. katiekate95
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    sophmore too 2013 baby

    • 2 years ago
  6. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    oh ya prolly shoulda said im a sophomore in HIGH SCHOOL lol not college!!! ^_^

    • 2 years ago
  7. undacovabroda45
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    im in hs too :D

    • 2 years ago
  8. Xavier
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    HS Junior. Class of 2012 rules

    • 2 years ago
  9. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha yay!! more high school ppl!!! naww class of 2013 much better (:

    • 2 years ago
  10. twignamanda
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    college sophomore 3 credits from junior with still 3 yrs to go lmao

    • 2 years ago
  11. sandra
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    high school Sr.!

    • 2 years ago
  12. amistre64
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    im in the old grade

    • 2 years ago
  13. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha old grade? ^^

    • 2 years ago
  14. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    MORE HS

    • 2 years ago
  15. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • 2 years ago
  16. amistre64
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    my kids remind me of it every time they can ;)

    • 2 years ago
  17. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    DAWN OF LOVE U CHEER TO

    • 2 years ago
  18. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha YUP! second year of cheerleading...^^ u?

    • 2 years ago
  19. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I BEEN IN IT 4 7 YEAR

    • 2 years ago
  20. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    IM HEAD CAPTIN N MY SISTER IS CO CAPTIN

    • 2 years ago
  21. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha oh nice wait how can u be in it 4 7 years if theres only 4 years of high school?.... unless u did like the "kids" cheer before lol nvm haha and haha what school do u cheer for?

    • 2 years ago
  22. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i cheer for the Curtis High School Vikings!

    • 2 years ago
  23. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yeah i did it since kinder

    • 2 years ago
  24. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yup yup!!! do u guys have guys in ur team too? we dont :P

    • 2 years ago
  25. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    no we dont we cheer for the football team im in cheerleading,cross country,vollyball,and track and im going to nationals in boxing undefeated champion:)

    • 2 years ago
  26. Dawn_of_Love
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha awesommeeee!!! We cheer for the football team but compete as well. im only in swim,track and cheer. Because my mom makes me get like a 4.0!!! :( it tortureeeeeeeeee >:P lol but u do boxing! not many girl i know do boxing thats frickin awesome! haha!

    • 2 years ago
  27. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Yeah i do that because my mom said she wants me to b motivated so i wont b selling drugs and drinking so yeah i'm undefeted i go to nationals on the 30th of april:)

    • 2 years ago
  28. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    OMGEE i'm so fricken G lol

    • 2 years ago
  29. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I've been a cheerleader since i was in kinder im in 7thgrade going on 8th grade next year im going to b a cheerleader caint wait

    • 2 years ago
  30. agalvan144103
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    (AGAIN)

    • 2 years ago
  31. I<3Fun
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    http://www.twiddla.com/526214 !!!

    • 2 years ago
    • Attachments:

See more questions >>>

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.