anonymous
  • anonymous
And you WANT another problem?
Mathematics
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
jamiebookeater
  • jamiebookeater
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
Let me attach the one I am doing now that doesn't have an answer attached to it.
amistre64
  • amistre64
now that I know what im looking at yes lol
anonymous
  • anonymous
1 Attachment

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

amistre64
  • amistre64
thats the exact same one; only with a sqrt7 lol
anonymous
  • anonymous
ok, there you go. Let me try to work it too and see what I come up with and then you can let me know where I'VE SCREWED UP
anonymous
  • anonymous
I know it's the same one basically, but it doesn't matter, cuz I keep getting them wrong consistently!
anonymous
  • anonymous
cheat like crazy: use the computer.
amistre64
  • amistre64
we know the integral goes to \[s+s^{-1/2}\] tho so thats a start
anonymous
  • anonymous
43 to go!
amistre64
  • amistre64
when we use the bottom limit we get: \[1-2 = -1 right?\]
amistre64
  • amistre64
\[s -2s^{-1/2}\] i meant to type
amistre64
  • amistre64
\[s - \frac{2}{\sqrt{s}}+1 \rightarrow s=\sqrt{7}\] is?
amistre64
  • amistre64
\[\sqrt{7} -\frac{2}{\sqrt[4]{7}}+1\]
amistre64
  • amistre64
essentally its just: \[F(\sqrt{7})-F(1)\] \[F(s) = s-{2\over\sqrt{s}}\]
anonymous
  • anonymous
ok, you went WAYYYYYY too fast for me! I just got F(x)! Let me work this and see if I can get what you got, ok?
amistre64
  • amistre64
ok.....
anonymous
  • anonymous
i just successfully got sqrt7 - 2/ 4th root 7 for F(sqrt7). That's where I am in the figuring. Now for F(1)...
amistre64
  • amistre64
yay!!
amistre64
  • amistre64
and for shorthand: 4rt(7) is easier to read thru
anonymous
  • anonymous
ok, then here's my answer: Let me get the equation thing and do it that way.
anonymous
  • anonymous
\[\sqrt{7}-2/\sqrt[4]{7}+1\]
amistre64
  • amistre64
thats it
anonymous
  • anonymous
Is that right?
anonymous
  • anonymous
YAY!!! Couldn't have done it without you! Did I tell you I have been working on this particular problem (#31) since noon today?
amistre64
  • amistre64
yeah, :)
amistre64
  • amistre64
lets try one that is not 'exactly' the same lol
anonymous
  • anonymous
ok, so does this mean, now that you have taught me how to send you my problems, that you are willing to look at any of them I cannot do on my own (as long as you are online and available with the time?)?
amistre64
  • amistre64
yeah, ow that i aint gotta read your mind it should be easier ;)
anonymous
  • anonymous
That particular problem will have all the same types with the same integrand. That's the point, to let ua do the same ones over and over to get the precise idea of how top do them. I will see if the next problem is different and let you know, ok?
amistre64
  • amistre64
interactmath.com is just like your math program except its free. you can practice on it all you like.
1 Attachment
amistre64
  • amistre64
http://interactmath.com/PlayerPractice.aspx?bookId=92382&chapterId=6§ionId=1&exerciseId=656&type=3

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.