Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

CHAD159753

  • 2 years ago

Look at triangle PQR with its incenter at O. What is the measure of angle POR? A.95 degrees B.120 degrees C.130 degrees D.85 degrees

  • This Question is Closed
  1. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

  2. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Im guessing you dont knoe @rebeccaskell94 lol

  3. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Well hopfully @kropot72 can help

  4. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    uhmm do you mean angle POR? coz that's the one with a question mark..PQR is easy haha

  5. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I mean POR

  6. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    well now..that is hard...

  7. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    is angle r confruent to angle P?

  8. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yes? no?

  9. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    idk

  10. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ill give yu a medal lol

  11. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @rebeccaskell94

    1 Attachment
  12. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @rebeccaskell94 your on the question :D try answering it ill make sure it gets at least 5 medals

  13. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yes becca >:))

  14. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    The answer is E. I'm sure of it.

  15. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ^he was close...

  16. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    There's no way it's Pi. It's definitely E.

  17. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I honestly think @inkyvoyd is serious here im not sure if I should laugh or just feel sorry for the dude?

  18. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I'm serious bro. E is a superior number to any multiple of Pi. Have you looked at the series for E? Only like 30 times more elegant.

  19. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Radians hint hint, Mathematica constant usage rules hint hint maclaurin hint hint, troll hint hint @lgbasallote

  20. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    and I was here thinking im slow at times but yu smh

  21. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Fine, I'll give you the answer.

  22. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol idk if im gonna trust your answer im not so sure about yur intelligence anymore

  23. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    It's (13Pi)/18. Please note the absence of units, which should mean something to you.

  24. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @lgbasallote , I'm so right, right? The answer is (13Pi)/18

  25. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    seems abt right

  26. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol I feel bad for you @inkyvoyd its ok you can stop now

  27. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    just convert to degrees then you're all set

  28. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Its alright I still feel bad for @inkyvoyd

  29. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @FoolForMath

  30. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol I got the answer a long time ago ;D even before you were here @inkyvoyd

  31. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Chad, you really want to see who's math is better?

  32. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    and yu saying its E makes me feel bad for yu bcuz ik yu were serious about that haha poor kid

  33. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    it's related to E bro.

  34. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    E^(iPi)+1=0

  35. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yeah @inkyvoyd show me your "knowledge" hahaha just go ahead and solve the problem

  36. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I just did bro. The answer is (13Pi)/18. I'm not a babylonian bro. I don't think in degrees.

  37. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @Diyadiya , read this, it's really funny, I promise you.

  38. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha so you dont know the answer ;D which proves me right you dont know if its A B C or D lol

  39. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    No bro, you just don't know radians.

  40. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha suree your real "smart" bro

  41. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I didn't forget my unit's bro, I left off the unit because it's customary to do so when talking about Radians. I gave my answer as a multiple of pi. That should've been a hint enough bro.

  42. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha bcuz your not intelligent enough to give it in degrees ;D

  43. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    http://www.wolframalpha.com/input/?i=%2813pi%29%2F18%3D+degrees

  44. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    See your not intelligent enough to answer the question with degrees tho heres a hint its ether A, B, C, or D ;D

  45. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Well, have fun claiming to yourself how much smarter you are than me.

  46. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    its ok bro dont hurt yourself ;D

  47. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    You want a real problem?

  48. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    mwahahah poor @inkyvoyd thought he could answer the problem

  49. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I'll give you one, and you can have fun, alright bro?

  50. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha or you can "answer" this one ;D oh wait yu cant xD

  51. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    It's the -(e^(iPi)+2th letter of the alphabet.

  52. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Hint: e^(iPi)=cos x+i sin x. Oh wait, you don't know radians. Sorry bro, you need to learn radians to understand my answer.

  53. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha poor @inkyvoyd has to talk about radians bcuz hes not smart enough to answer in degrees poor kid

  54. inkyvoyd
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Alright, I've had enough. Please stop tagging me, because you are spamming my notifications.

  55. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha so just admit that yu dont know the answer

  56. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha lol...inky is right dude =)))

  57. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Lol nope if he cant answer in degrees he shall always be wrong ;D poor kid

  58. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    multiply his answer by 180/pi to convert to degrees lol

  59. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol here ill explain it to him so its a little easier the answer is 180-60 which is 120 ;D the end poor kid couldnt do that

  60. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    uhmmm actually 120 isnt the answer....

  61. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha no I feel bad for you lgb bcuz it is the answer ;D "B" is correct

  62. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    now*

  63. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha bcuz you see @lgbasallote I finished the test about 30 mins ago and it said my choice which was "120" was correct ;D its ok tho bro

  64. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    hmmm something's weird... -_-

  65. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    |dw:1336470763024:dw|

  66. FoolForMath
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Is it solved?

  67. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    |dw:1336470834041:dw|

  68. FoolForMath
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    That is right chad.

  69. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    |dw:1336470867818:dw|

  70. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    it did not state that it was congruent with 25 -__- that test question was ambiguoous

  71. lgbasallote
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    |dw:1336471022091:dw| it should be drawn like that

  72. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Its common knowledge every triangle = 180 degrees look at the loop thing for "P" its only on one side so thats 25... the loop for "R" s on both sides so its 70/2 which is 35 ;D add 25+35=60. then using the common knowledge subtract 60 from 180 and you get your answer ;D maybe next time bro ;)

  73. CHAD159753
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    |dw:1336471153908:dw|

  74. vamgadu
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    is there no other info available?

  75. vamgadu
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    it should be 120 degrees

  76. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.