Ace school

with brainly

  • Get help from millions of students
  • Learn from experts with step-by-step explanations
  • Level-up by helping others

A community for students.

I wanna do this cover like now lol

Music
See more answers at brainly.com
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

Join Brainly to access

this expert answer

SIGN UP FOR FREE
She is everywhere I go Everyone I see Winter's gone and I still can't sleep Summer's on the way At least that's what they say But these clouds won't leave Walk away Barely breathing As I'm lying on the floor Take my heart As you're leaving I don't need it anymore This is the memory This is the curse of having Too much time to think about it It's killing me This is the last time This is my forgiveness This is endless Now spring has brought the rain But I still see your face And I can not escape the past Creeping up inside Reminding me that I Can never bring you back This is the memory This is the curse of having Too much time to think about it It's killing me This is the last time This is my forgiveness This is endless This is endless (3x) Someone help me Cuz the memory Convinced itself to tear me apart And it's gonna succeed before long This is the memory This is the curse of having Too much time to think about it It's killing me This is the last time This is my forgiveness This is endless This is endless Someone help me Cuz the memory Convinced itself to tear me apart And it's gonna succeed before long (This is endless) She is everywhere I go Everyone I see But these clouds won't leave
Did you write this?
I wish but no

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question

Other answers:

lol who's the artist? and your cover was good btw
Heres the song.... http://www.youtube.com/watch?v=8f3R0hdY1nc
Mayday Parade
Chad y u no lie and say you did write it.
Lol Iv only writen 4 songs in my life and none is compared to this xD
i love mayday parade, they are definitely one of my favorite bands
i dnt listen to this type of music at all elk no i dont . but this song has meaning . n lots of it . its really good . i mean the lyrics . there deep. yu should do the cover n shw hw it turns out =)
He did the cover!
Becca, y u no tell troof.
I did xD oh and btw you were at our OS twid part ;3
our OS twid part? :S
mhmm we had a party on Twiddla for all the kiddies. It didn't work out as expected but someone played some links from your youtube of you dancin' *like a boss*
What is twiddla? :O
I am typing in Music chat.
you don't know twiddla? -__- no matter, look at this link http://openstudy.com/study#/updates/4fc8ee26e4b0c6963ad340cb

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question