Wolfboy
  • Wolfboy
This keeps popping into my head i guess its a poem of some sort what do you think? I am but black against the white. A bluejay with no blue. A cowboy with no horse. I am the blue rose among the red. The mouse with no tail Why was i born into this world i don't know. The reason i see in none. But a reason i was born there is.
Writing
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
schrodinger
  • schrodinger
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
AMAZING! and fits rite into mi life ur good
Wolfboy
  • Wolfboy
?
anonymous
  • anonymous
? lol i like the poem

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

Wolfboy
  • Wolfboy
Thx this just keeps poping in my head so i decided to tell it.
anonymous
  • anonymous
cool
anonymous
  • anonymous
This is truly amazing <3
Wolfboy
  • Wolfboy
I dont see whats amazing in it
Wolfboy
  • Wolfboy
it just popped into my head
anonymous
  • anonymous
cause i can relate. it is really good!
anonymous
  • anonymous
dont put yourself down! be proud!
Wolfboy
  • Wolfboy
...ok
anonymous
  • anonymous
i realte to it too he doesnt get it haha its an amazing work
Wolfboy
  • Wolfboy
I know what you mean by relate to his poem this poem like explains most of who i am
anonymous
  • anonymous
WOW wolfboy this is pretty good
Wolfboy
  • Wolfboy
thx
anonymous
  • anonymous
Like serious I might quote this with your permission when I do my speech next week
Wolfboy
  • Wolfboy
Uh can you say i wrote it then if you do go ahead
Wolfboy
  • Wolfboy
But i have had people take my credit from me alot so plz dont take credit
anonymous
  • anonymous
Oh of course I wouldn't do it without saying you wrote it! Thanks bro ^_^
Wolfboy
  • Wolfboy
its ok
anonymous
  • anonymous
I don't advantage like that
Wolfboy
  • Wolfboy
ok
Wolfboy
  • Wolfboy
Man my poem is attracting alot of attention
Wolfboy
  • Wolfboy
its kinda neat
anonymous
  • anonymous
Wow Wolfboy its nice poem :D
Wolfboy
  • Wolfboy
Um thx
Wolfboy
  • Wolfboy
ZhangYan i cant message you unless you fan me
anonymous
  • anonymous
hahah i told you, you write really well
Wolfboy
  • Wolfboy
Plz people who read this leave feedback
anonymous
  • anonymous
it is interesting hard to follow
anonymous
  • anonymous
but i like it
anonymous
  • anonymous
i love it. the use of metaphors and imagery is stunning :) 8/10 try to make more flow. needs a bit of work around the edges but the prospect is good.
Wolfboy
  • Wolfboy
Tx guys it popped into my head over and over so i wrote it down
apoorvk
  • apoorvk
It's good - in the sense that it's pretty *raw* and ironic. But you could make this rhyme easily and bring more flow if you like. Still, a pretty good job! :)
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx
anonymous
  • anonymous
Luv the poem, it's very deep, and inspiring to tell people we need to figure out who we truly are and what we are not :) GOod job, you should title it though =)
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx for reading (EVERYONE!)
Wolfboy
  • Wolfboy
I will tittle it
Wolfboy
  • Wolfboy
THX!
anonymous
  • anonymous
wow th was really nice
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx
Wolfboy
  • Wolfboy
I made this myself
anonymous
  • anonymous
THat is amazing
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx kasi
anonymous
  • anonymous
wow!
anonymous
  • anonymous
sounds sort of depressing kool
Wolfboy
  • Wolfboy
I guess but it is filled with alot of meaning. Alot of people can connect to this
anonymous
  • anonymous
tru dat i get wat ur sayin 2 its a kool poem.
Wolfboy
  • Wolfboy
Do you think i should call it- Who Am I?
Wolfboy
  • Wolfboy
Or do you guys have any ideas?
anonymous
  • anonymous
yea
anonymous
  • anonymous
or what am i?
Wolfboy
  • Wolfboy
Thats good to but does anyone else have ideas?
anonymous
  • anonymous
i got a poem but the only one's i am good at are the complete oposet at u think bout it
anonymous
  • anonymous
The summer's heat is nothing to compare to her warmth. The springs blooming flowers are not even close the beauty of her Smile. And honeysuckle has no comparison to her lips. She is my world.
Wolfboy
  • Wolfboy
It needs alittle better flow you should ask it as a question
anonymous
  • anonymous
kool thanks
anonymous
  • anonymous
my email is gttn blown up by this lol.
Wolfboy
  • Wolfboy
XD
Wolfboy
  • Wolfboy
I am trying to find a good tittle
Wolfboy
  • Wolfboy
these are my ideas so far Who am i? or what am i?
anonymous
  • anonymous
reminds me of the song a horse with no name :P
Wolfboy
  • Wolfboy
lol do you have any ideas for the name?
anonymous
  • anonymous
I seen many similar writings like this. It has a lot of irony in it.
Wolfboy
  • Wolfboy
Yea but what i like about this poem is alot of people can connect to this
anonymous
  • anonymous
yah cuzz no one seems to fit in anywhere :)
Wolfboy
  • Wolfboy
Yes. But do you have ideas for what the name could be?
anonymous
  • anonymous
I like hte line I am the blue rose among the red. Make that your title :)
Wolfboy
  • Wolfboy
hmm that is a good idea
anonymous
  • anonymous
good poem
Wolfboy
  • Wolfboy
Angels is back :D
anonymous
  • anonymous
wow wolf u got ppl all over this nice
Wolfboy
  • Wolfboy
I know its crazy
Wolfboy
  • Wolfboy
I might start writing more now lol
anonymous
  • anonymous
you so should.. i would love it.. btw r u in flvs?
Wolfboy
  • Wolfboy
what?
ash2326
  • ash2326
It's great @Wolfboy poem suits me
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx a lot i appreciate it And i think that alot of people can connect to this
anonymous
  • anonymous
WoW @Wolfboy if this Masterpiece just popped in your head you really got a creative mind there that can discover many amazing and impossible things the world yet needs to see and hear ;), All in All this is amazing!! :D.
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx for your comments and everyone who looked. I was at first thinking that people would think his poem is really bad. But now i see all of the meaning and how people can connect to it. I appreciate all of your support and medals and comments. I am going to start posting more poems now :D
anonymous
  • anonymous
Dude this is inspirational!!, And i would love to see what you can create next ;).
Wolfboy
  • Wolfboy
Well i will make sure to post more of my poems that come into my head... Alot of them i keep rejecting until they go away :( BUT thanks to all you guys i now have more confidence in my writings.... Thanx everyone.
Wolfboy
  • Wolfboy
Actually i am thinking up some poem ideas right now so if you guys know anything i can write then type it up so it can give me a idea.
anonymous
  • anonymous
thats really good :)
Wolfboy
  • Wolfboy
thx
Wolfboy
  • Wolfboy
Anymore comments?
Wolfboy
  • Wolfboy
Well guys thanks alot for reading :)
anonymous
  • anonymous
noice
anonymous
  • anonymous
Never reject your minds thoughts :), I am glad you decided to let your thoughts sink in and fill your head and stopped rejecting them I once did the same thing i had these thoughts popping in and out of my head but i kept rejecting them because i was to worried with what other people would think of them because they were different then most peoples thoughts that i could rearrange them into a masterpiece if i put the right words in order but i kept rejecting them and they finally disappeared gone forever and i regret rejecting them every single day to what i could of wrote :(, So im glad you didn't reject your thoughts like i did :). You rock @Wolfboy!!.
anonymous
  • anonymous
I really love it, what makes it amazing is the contrast. You have little grammatical errors, other wise brilliant :)
Wolfboy
  • Wolfboy
Thx XD i noticed the errors
Hero
  • Hero
You're looking for the purpose of life, when the purpose of life is to simply live. Wow, who wouldda thought that the purpose of life is just to live life?
Hero
  • Hero
Live life and make it meaningful to you. No one else will do that for you so you have to do it.
anonymous
  • anonymous
SWEET poem Wolf! :D:D
anonymous
  • anonymous
nice!
Wolfboy
  • Wolfboy
thx
anonymous
  • anonymous
I think that it means that you're different than anyone else, you're set apart from those around you. It's really good!
Hero
  • Hero
@wolfboy and @wolfgirl awesome :D
anonymous
  • anonymous
Isn't it?

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.