Open study

is now brainly

With Brainly you can:

  • Get homework help from millions of students and moderators
  • Learn how to solve problems with step-by-step explanations
  • Share your knowledge and earn points by helping other students
  • Learn anywhere, anytime with the Brainly app!

A community for students.

Rap- Rap can be said and done, to real rappers I'm something to none they be strong standin up actin fake brave enough I try to walk through this street, love ain't how it be like myths startlin' reality causalities like war I'm a seargeantand whoa. A rip in fiction? Gotta be, with these tears, I fear that life has gone through with fears such a scarred life we live in and then whoa.... and she says I do, and I start to get all welled up inside, beauty's personality has always been pride, tryin to think Was I really the Mr. Right? I'm psyched, takin all this love on hate this anger fuelin up poisioned I'm irate.

Music
See more answers at brainly.com
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

Join Brainly to access

this expert answer

SIGN UP FOR FREE
I blow up, cities soon impoverished, I'm on this, everybody votin like I'm congress and ain't no taxation without the representation I'm skatin on this board and you are not known this is pure classification, I'm done.
nice!! :)
Thanks!

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question

Other answers:

thats nice dude!
Thanks! I'm always going to be making new ones, too!
i LOVE it <3 its groovy and its so insightful=]
"I blow up cites," terrorist alert.
Lol compassionate, words dont have effect like that to me, im peaceful :DDDDDDDD
daamn you got skills! ;) good job...that was amazing!
THank you everyone :D
nice
Thank you guys! Private, I think you should add more to the rap. It's starting out nicely. (btw i am talking about your rap)
ok thanks for the advice
Ur pretty good bro, we should collaborate tho! cuz u got some tight lines, and I got illicit rhymes! hahahah

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question