Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

Emily_Martin_14

  • 2 years ago

Which of the following is an accurate statement about the Justinian Code? It supported a women’s right to inherit property. It allowed a person to be imprisoned by a soldier’s order. It made freeing slaves illegal. It freed serfs who had been bound to the land for ten years or more.

  • This Question is Closed
  1. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    A. It supported a women’s right to inherit property. Taking the same course(:

  2. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    thanks i hate world history!!

  3. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Haha, you're welcome! My feelings are 50/50 on World History:)

  4. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol are you doing flvs?

  5. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Yeah, this is my 4th year. I've been on since 6th grade.

  6. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Cool same here

  7. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Does Flvs recommend its students here? Because that's all i seem to see.

  8. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    haha no they dont but when you google help it usually pops up this website for me anyways

  9. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Ohhh Haha.

  10. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Not that I know of..I just realized this site existed like 3 months ago. Unfortunately it was right after I'd taken my final Algebra exam:(

  11. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    yeah same here

  12. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Oh man, i just joined like 3 days ago. The best subject is math, which i needed.

  13. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    At least in math I've gotten a lot of help(: **hint: All the "I HATE MATH" users are the geniuses(;

  14. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    oh lol yeah i joined three or so months ago right after i finished my math final :/

  15. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    i totally agree but i suck at math lol

  16. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha, thats true. :P

  17. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    :)

  18. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    I'm actually pretty good at math but algebra got on my nerves sometimes...(: What grade are you guys in?

  19. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    imin 9th

  20. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I'm good at algebra, but not Geometry :P Junior

  21. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    cool im not good at amth i do however take algebra 1 honors at Lake gibson 9high school by my house) and im doing pretty good in that so far even tho im not good at math lol

  22. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    I'm in 9th too *freshy*. I took algebra in 8th grade so now I'm taking geometry. So far its good but everyone says it gets hard later on.

  23. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Cool, cool. They say your either good at algebra and bad at geometry or your bad at algebra and good at algebra.

  24. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Unless your good at both.

  25. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    yeah hey i have another question: Why did Justinian I fail to regain all of the former provinces of the old Roman Empire? His general made military blunders. His troops mutinied. He ran out of money. He didn't equip his troops well.

  26. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    C.

  27. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    here were a number of factors involved, but the simplest explanation is that he simply reached for too much by overextending the resources of the Byzantine Empire and ultimately draining its coffers to near bankruptcy.

  28. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    *There

  29. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Haha, I think I'm prejudiced against geometry now. I was looking for the answer but @Dallasb22 got ahead of me(;

  30. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    haha thank you!!

  31. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    I have to go now! Nice meeting you guys(: Bye @Emily_Martin_14 @Dallasb22

  32. jazy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    :D

  33. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    okay bye!! :D

  34. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha, nice meeting you too @jazy :)

  35. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Do you need anything else Emily?

  36. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Not currently but thanks i will prob in a little bit because now i have to do another lesson so prob on my next test!! :)

  37. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Okay, well best of luck to you! and nice meeting you as well! :)

  38. Emily_Martin_14
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    okay thanks!! nice meeting you and thanks im gonna need all the luck i can have!!

  39. Dallasb22
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    :)

  40. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.