anonymous
  • anonymous
these just came to my mind i hope you like it cuss i gave it my all;)<3
Music
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
schrodinger
  • schrodinger
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
well i would very much like to tell you how much you really mean to me. I would really love to do this in person while holding you tight in my arms and looking into your eyes. But since we are separated by miles of emptiness, this feeling i have im going to just wright it. What do i do when you leave me, How do i stand tall? I cant picture being without you during winter, spring, summer, or fall. Its gonna be sad and damn, that seems so long, we havent even started love, but the feeling is very strong. I wish I could change the time and day we were to meet. If I could see you just one time, be with you for a few minutes you will see that we were meant to be. I know sometimes life isnt fair so I am willing to wait and see what the future holds for us.well these is all ive got i hope you like it because it came staright from the heart<3 ;)
anonymous
  • anonymous
AMG!! awwwwww ;D whoever u give it too is going to LOVE it!!!
anonymous
  • anonymous
straight* lol

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
u think?
april115
  • april115
awww soooooo Nice alex <3 :)
anonymous
  • anonymous
i know ;D
april115
  • april115
good song, straight from the heart
anonymous
  • anonymous
thanks but its not even a song lol i think i just sed it;)
april115
  • april115
Lmao oops my bad
april115
  • april115
yess
anonymous
  • anonymous
yes
anonymous
  • anonymous
DUH!! ;D
anonymous
  • anonymous
wow haaha im going to see;)
anonymous
  • anonymous
i got another one should i post it?
anonymous
  • anonymous
YESH!! ;D
anonymous
  • anonymous
YES!
april115
  • april115
YESS!!
anonymous
  • anonymous
ok lol?
anonymous
  • anonymous
haha ;D
anonymous
  • anonymous
I love you. I love every little thing about you. I love your cute smile, your magical eyes, and the sound of your voice. I love your swag lol, and I love how you always deal with things just chill and calm. I can't stop thinking about you when we are apart. I need you by my side. You complete me. You mean the world to me. You are the best thing that has ever happened to me. You are the one I've always wished for. I never thought that I would ever meet someone as special as you. I love each and every moment I share with you.your love is like a dream i wish i never woke up.the feeling i have today is so big i will never go away.this love is so big a can't explain.i just wish one day i could hold you and (say to your ear)baby i love you;)<3 Love Always,
april115
  • april115
sooooo nice its like a lullaby.<---is that how u spell it?? whatever Lol but that;s nice :)
anonymous
  • anonymous
AWWWWWWWWW!! seriously, she gonna love this!
april115
  • april115
ur welcome
anonymous
  • anonymous
yw ;D
anonymous
  • anonymous
thanks
anonymous
  • anonymous
this is really good && sweet af <33 You'll have this girl ova heels :P for ya a$$ <33 :PP
anonymous
  • anonymous
haha thanks
anonymous
  • anonymous
she will love this soo much!
anonymous
  • anonymous
u think lol cuss i just think she will be like awwww how cute-.-
anonymous
  • anonymous
lolol, naww she'll like it . . ^_^if it was me i'd b goin lokkaaa :PPP ^_^ in a good wayy
anonymous
  • anonymous
lol ok ;)<3
anonymous
  • anonymous
me gusta ;)
anonymous
  • anonymous
Real Good :)
anonymous
  • anonymous
I LOVE THEM! <3
anonymous
  • anonymous
*speachless* lol...how can you doubt??? That was reallyyyy cute/sweet (:
anonymous
  • anonymous
your songs/ poems / things u just say, keep getting better and better ;D your a great writer!
anonymous
  • anonymous
Awwwwwww it's really sweet and cute
anonymous
  • anonymous
haha nah thanks
anonymous
  • anonymous
dont think i am sweat and cute or romantic cuss im not :/ lol
anonymous
  • anonymous
*sweet
anonymous
  • anonymous
It's good
anonymous
  • anonymous
lol alex dont worry we wont lol ;D
anonymous
  • anonymous
lol
anonymous
  • anonymous
lol, the LYRICS were really sweet(;
anonymous
  • anonymous
:/ ok lol and rio -.- ok sweet
anonymous
  • anonymous
to who should i dedicate it?
anonymous
  • anonymous
your gf
anonymous
  • anonymous
mhmmmm?
anonymous
  • anonymous
your girlfriend
anonymous
  • anonymous
gf?
anonymous
  • anonymous
to the your girlfreind duh!
anonymous
  • anonymous
? ok
anonymous
  • anonymous
lol if u people want u can get out ? lol
anonymous
  • anonymous
I'm really speechless right now <3 I don't really know what to say but, wow (:
anonymous
  • anonymous
Awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
anonymous
  • anonymous
This is really the sweetest thing that someone has ever written (if it's for me) lol
anonymous
  • anonymous
lol Why wouldn't it be for you?
anonymous
  • anonymous
Lol there's so many girls on OS haha
anonymous
  • anonymous
Soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo your one of the pretty ones
anonymous
  • anonymous
lol awww you're so sweet (:
anonymous
  • anonymous
lol I know
anonymous
  • anonymous
love ya twinnie (:
anonymous
  • anonymous
love ya too twinnie
anonymous
  • anonymous
these notes are for brenna end of descussion
anonymous
  • anonymous
Wait What
anonymous
  • anonymous
lol #o
anonymous
  • anonymous
im jkk its for nobody i just did it cuss i felt it so yeah plus im gay
anonymous
  • anonymous
right.
anonymous
  • anonymous
;)

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.