Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

AlexPR787

  • 2 years ago

some new ish i came with yesterday let me now

  • This Question is Closed
  1. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    Way too real, alex is just way too real It's the T Double, some call me Eazzy E I'm in the house once again from the East to the North You know the west is the best coast We got the best beats, we bump the best ho.es Living life way too fast Start snitching and you might not last It used to be about old pimps and macks But now we got the young bucks trying to jack It's a stick up, put your hands up before you get bucked Got you for your girl, your link, and your green stuff Everybody wants to be the man And when you are, you go straight to the pen Get rich quick schemes off dope fiends I know you know what I mean Making big money, living stoned to the bone niqqa straight from puerto rico is where we roam Hitting this corner, that corner, everywhere Bumping fly young tenders with the real big hair Sassy nasty, young a$$ fre.aks Wanna ride in my car and feel the beat We hit the motel, the head was swell Baby had back like a big old whale She told all her friends I did her, too She got dogged like Scooby Doo Cause in the land of macks we don't play that You wanna run your mouth, you get pimp slapped And you ask me just how I feel Short Dog's living way too real u need to die and leave againg to know what i feel. Cuss these life of mines didnt came so easy i had to hustle in the streets like young jeezy. I wont lie i had my downs but im so high you dont see me with frowns. When i get bord i smoke a blunt i can buy all the weed in the world if i want. SO much money is not a joke people ask me if i sell some coke. peace more coming soon

  2. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WHOA ;D awesome! howd u even come up with this!??!

  3. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    AYYYEEEE lol i like thhaaatt lol true niqqa ish

  4. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    haahaa thanks i was super bord yesterday and i got motivated cuss i saw these movie 8 miles lol

  5. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol thaass ma MOVIEE LOL

  6. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    super bored and u come up with this!??! your bored is amazing lol ;D

  7. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    lol ik im like woh haha i showed it to my dad he was yoo son i like were these is going talking bout the streets and weed lol i was haha**sarcastic laugh**

  8. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  9. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    hahahaha ;D its truly cool tho ;D

  10. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i write poems...yu wanna hear some????

  11. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Done ;D nd sure kia ;D

  12. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  13. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    haha ight i got a nother one

  14. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    YAY ;D u should make an album!

  15. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    ok ill dedicate you guys a song k?

  16. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    YAY ;D

  17. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yyaayyy k. ^_^ okay imma write my poem in the music section thingy.

  18. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    haha ok

  19. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    esme no comment?

  20. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    http://openstudy.com/study#/updates/5079b9f6e4b035d931353e20

  21. EsmeraldaT
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    BAUSS <333 ;3 i like ittt

  22. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol ikr

  23. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    IKR ;D

  24. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wow none you guys noticed what he did? lmfao

  25. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    smfh

  26. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol what copy someone elses ish? lol

  27. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    duuuuuh TOO SHORT BABYYYYY<3

  28. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol i knew it sounded familiar. i couldnt for the life of me figure where i heard it from lol

  29. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    oh wow lmfao

  30. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    this is the second time ive caught someone doin this lmao

  31. kiamonstaa
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol. buh look at this!!! ALL ORIGINAL XD http://openstudy.com/study#/updates/5079b9f6e4b035d931353e20

  32. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.