2yoututu11
  • 2yoututu11
can i post a vids of my fav songs
Music
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
chestercat
  • chestercat
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=LW9rITLjKz8
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=vdrqA93sW-8 Nicki Minaj - Pound The Alarm
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=EmZvOhHF85I&feature=relmfu Nicki Minaj - Beez In The Trap

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
hahahaha idk if u can but u did ;D
2yoututu11
  • 2yoututu11
lol
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=itnvwZ4Z1Hc Trey Songz - 2 Reasons ft. T.I. [Official Video]
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=sEhy-RXkNo0 Rihanna - Man Down
2yoututu11
  • 2yoututu11
Rihanna - Control Me http://www.youtube.com/watch?v=ZYq7lt2XxWs
2yoututu11
  • 2yoututu11
freaky thursday
2yoututu11
  • 2yoututu11
Rihanna feat Chris Brown - Birthday Cake Lyrics http://www.youtube.com/watch?v=qbe17uaVLPs
2yoututu11
  • 2yoututu11
Rack rack city b*tch Mugga on the beat Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Ten ten ten twenties on ya titties b*tch 100 deep V.I.P. no guest list T-Raw you don't know who you f*cking wit? Got my other b*tch f*cking wit my other b*tch F*cking all night sleek-feathered one we ain't celibate Make it sound too dope I ain't selling it Bar fresher than a motherf*cking peppermint Gold leather man last king killing pellet Young money young money yeah we getting rich Get ya grandma on my wingspan (ha ha) Girl you know what it is Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Ten ten ten twenties and them fifties b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Ten ten ten twenties and them fifties b*tch I'mma motherf*cking star (star) Look at the paint on the car (car) Too much rim make the ride too hard Tell that b*tch hop out, walk the boulevard I need my money pronto Get it in the morning like Alonzo Rondo, Green got cheese like a nacho If you ain't got no retriceb*tch wear a poncho Head hancho got my seat back Nigga staring at me don't get bapped Got my shirt off the club too packed It's too turned going up like gas God damn pulled out my racks Mike Mike Jackson nigga yeah I'm bad Rat T-T-T-Tatted up on my back All the hoes love me you know what it is Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Rack city b*tch Rack Rack city b*tch Ten ten ten twenties and them fifties b*tch Throwing hunnids hunnids Hunnids hunnids Throwing hunnids hunnids Rack city b*tch rack rack city b*tch Hunnids hunnids Throwing hunndids hunnids. Rack city b*tch rack rack city b*tch Throwing hunnids hunnids Hunnids hunnids Throwing hunnids hunnids Rack city b*tch rack rack city b*tch Hunnids hunnids Throwing hunndids hunnids Rack city b*tch rack rack city b*tch
2yoututu11
  • 2yoututu11
Chris Brown - Look At Me Now ft. Lil Wayne, Busta Rhymes http://www.youtube.com/watch?v=8gyLR4NfMiI&feature=list_other&playnext=1&list=AL94UKMTqg-9Al4k69AwX_nccaZxuWSeK8
anonymous
  • anonymous
is it ok if i post songs on this post too? haha
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=sj8g_DmTuXU ko-nikki minaj
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=EEuQU6a90Pc Chris Brown - Next To You
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=TSNerxNwWtU i can only imagine-chris brown
2yoututu11
  • 2yoututu11
Chris Brown - Turn Up The Music http://www.youtube.com/watch?v=eQWG8BVeryU&feature=BFa&list=AL94UKMTqg-9Al4k69AwX_nccaZxuWSeK8
anonymous
  • anonymous
eminem-like toy soldiers http://www.youtube.com/watch?v=e6CE1vl_JFQ
2yoututu11
  • 2yoututu11
that's my song
anonymous
  • anonymous
haha thats probaly my favorite song from him
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=y38Voa2vB94 Mindless Behavior - Valentine's Girl my huby Princeton
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=psWFOrzi7mQ&feature=related Eminem- lose yoursel
anonymous
  • anonymous
*yourself
2yoututu11
  • 2yoututu11
that's my pellet lmao
2yoututu11
  • 2yoututu11
s h i t*
2yoututu11
  • 2yoututu11
i made a dance 2 this
anonymous
  • anonymous
haha
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU enrique iglesias-hero
2yoututu11
  • 2yoututu11
Mindless Behavior - Girls Talkin' Bout http://www.youtube.com/watch?v=hjl1j_GOeTQ&feature=relmfu
2yoututu11
  • 2yoututu11
PSY - GANGNAM STYLE http://www.youtube.com/watch?v=9bZkp7q19f0
anonymous
  • anonymous
LOL WOW
2yoututu11
  • 2yoututu11
Wat?!
anonymous
  • anonymous
isnt gangam style old news now?
anonymous
  • anonymous
haha i was gonna say the same thing
2yoututu11
  • 2yoututu11
no never gangam style old news
2yoututu11
  • 2yoututu11
http://www.youtube.com/watch?v=ei8hPkyJ0bU Paramore: crushcrushcrush [OFFICIAL VIDEO]
anonymous
  • anonymous
paramore- thats what you get http://www.youtube.com/watch?v=pnAKTzlJFyg
2yoututu11
  • 2yoututu11
Evanescence - Lithium (Video) http://www.youtube.com/watch?v=PJGpsL_XYQI
2yoututu11
  • 2yoututu11
Rihanna - Rude Boy http://www.youtube.com/watch?v=e82VE8UtW8A&feature=g-vrec
anonymous
  • anonymous
lol are these all the songs u like?
2yoututu11
  • 2yoututu11
no
anonymous
  • anonymous
just random ones?
2yoututu11
  • 2yoututu11
no still hav more
2yoututu11
  • 2yoututu11
Beyoncé - Run The World (Girls) http://www.youtube.com/watch?v=VBmMU_iwe6U&feature=related
anonymous
  • anonymous
are u sure these arent just random songs?
anonymous
  • anonymous
are u sure these arent just random songs?
anonymous
  • anonymous
get some Enrique iglesias too!!! hes da best ;D
2yoututu11
  • 2yoututu11
yes
anonymous
  • anonymous
Enrique iglesias-tonight im loving you http://www.youtube.com/watch?v=AXjwHlt2PTQ
anonymous
  • anonymous
thats old but good^
anonymous
  • anonymous
ENRIQUE IGLESIAS - Bailamos http://www.youtube.com/watch?v=o8PtBtRzcqM
2yoututu11
  • 2yoututu11
Bruno Mars - The Lazy Song [OFFICIAL VIDEO] http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0
anonymous
  • anonymous
I LOVE THOSE SONGS ;D and this one <3http://www.youtube.com/watch?v=RwGbrv1PCbk
2yoututu11
  • 2yoututu11
me 2
2yoututu11
  • 2yoututu11
Beyoncé - Diva http://www.youtube.com/watch?v=rNM5HW13_O8&feature=relmfu
anonymous
  • anonymous
@Susan9419 wat about this onehttp://www.youtube.com/watch?v=9mQJaXwGPlg&feature=relmfu
anonymous
  • anonymous
awwhh that song is so sad!! but i like it too ;D
anonymous
  • anonymous
heres a new one lol ;D http://www.youtube.com/watch?v=Ys7-6_t7OEQ&feature=artistob&playnext=1&list=TL-gbciD1zJsQ
anonymous
  • anonymous
these is my somg http://www.youtube.com/watch?v=6ki21aILhoI
anonymous
  • anonymous
song*
anonymous
  • anonymous
LOL ;D niicee ;D
anonymous
  • anonymous
ilike this song is it gay if i dedicate it to ..............;http://www.youtube.com/watch?v=Y1xs_xPb46M
anonymous
  • anonymous
i like this song :D http://www.youtube.com/watch?v=ga-xjmWl0yA nd alex haha ;D
anonymous
  • anonymous
that was thesong i was looking for rite now haha
anonymous
  • anonymous
this ones good too thoe http://www.youtube.com/watch?v=IoBP24I2lwA
anonymous
  • anonymous
i like this realy old song its cool thou http://www.youtube.com/watch?v=b88hhtyeLho&feature=fvst
anonymous
  • anonymous
i love this one :http://www.youtube.com/watch?v=rtOvBOTyX00
anonymous
  • anonymous
this one lol ;Dhttp://www.youtube.com/watch?v=EgT_us6AsDg
anonymous
  • anonymous
i like this songhttp://www.youtube.com/watch?v=inwAc-ZBpx0
anonymous
  • anonymous
i love this song lol http://www.youtube.com/watch?v=dsKO_r76kfQ
anonymous
  • anonymous
lol i was about to post that one!
anonymous
  • anonymous
OMG alex thats our familys song lol ;D
anonymous
  • anonymous
lol hahhaa
anonymous
  • anonymous
lol
anonymous
  • anonymous
last post lol thse is my all time fave song http://www.youtube.com/watch?v=3rgwIp6D3ow
anonymous
  • anonymous
LOL ;D i listen to that one all the time! i love this one too:http://www.youtube.com/watch?v=r-KcgmuIf74
anonymous
  • anonymous
i love this one too!!http://www.youtube.com/watch?v=dCOu1CSgeCg
anonymous
  • anonymous
that songs the shii ^ haha
anonymous
  • anonymous
IKR toad ;D
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=oxqnFJ3lp5k
anonymous
  • anonymous
i kinda like this one :D http://www.youtube.com/watch?v=fO3jttv1_co
anonymous
  • anonymous
that was the first time ive heard that song but i kinda like this this one toohttp://www.youtube.com/watch?v=2AYi4Jh7UNM
anonymous
  • anonymous
OMG !! ilove that one too!!! ;D
2yoututu11
  • 2yoututu11
Pop That (Explicit Version) http://www.youtube.com/watch?v=X98HX5nbsCI&feature=related
2yoututu11
  • 2yoututu11
2 Chainz - No Lie (Explicit) ft. Drake http://www.youtube.com/watch?v=uQZMaG1eO74&feature=related
2yoututu11
  • 2yoututu11
2 Chainz - Birthday Song (Explicit) ft. Kanye West http://www.youtube.com/watch?v=Y34jC4I1m70&feature=relmfu
anonymous
  • anonymous
http://www.youtube.com/watch?v=AP4dnGkZne4 we run the night-Havana Brown ft (pitbull)
2yoututu11
  • 2yoututu11
i got a new song
anonymous
  • anonymous
Pitbull - International Love ft. Chris Brown http://www.youtube.com/watch?v=CdXesX6mYUE
anonymous
  • anonymous
whats ur new song thoe?
2yoututu11
  • 2yoututu11
i hav a new fav song i will post ths weekend
anonymous
  • anonymous
haha ok
2yoututu11
  • 2yoututu11
Nicki Minaj - Super Bass http://www.youtube.com/watch?v=4JipHEz53sU
2yoututu11
  • 2yoututu11
Nicki Minaj - Massive Attack ft. Sean Garrett http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=2ZCUtnuAXg8
2yoututu11
  • 2yoututu11
Nicki Minaj - Stupid Stupid http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=aRlXxpQjML0&NR=1
2yoututu11
  • 2yoututu11
Drake - Marvins Room (Official Video) http://www.youtube.com/watch?v=nwyjxsOYnys&feature=related
2yoututu11
  • 2yoututu11
Drake - Trust Issues http://www.youtube.com/watch?v=fNIOD66B1N0
2yoututu11
  • 2yoututu11
Lonely- Drake http://www.youtube.com/watch?v=y3eh5Zrut_A&feature=related
2yoututu11
  • 2yoututu11
t-pain feat. joey galaxy booty wurk one cheek at a time lyric http://www.youtube.com/watch?v=DCT6pSob2FA
2yoututu11
  • 2yoututu11
Rihanna - Skin http://www.youtube.com/watch?v=B0m_03ZHJYA&feature=related
2yoututu11
  • 2yoututu11
Kendrick Lamar - Swimming Pools (Drank) (Clean) http://www.youtube.com/watch?v=8-ejyHzz3XE&feature=related
anonymous
  • anonymous
i swear these are just random songs of yours ;D
2yoututu11
  • 2yoututu11
no these are my fav songs
anonymous
  • anonymous
lol are u serious tutu?
2yoututu11
  • 2yoututu11
yeaaa ctfuu
2yoututu11
  • 2yoututu11
Yeah, yeah When I walk on by, girls be looking like damn he fly I pimp to the beat, walking on the street in my new lafreak, yeah This is how I roll, animal print, pants outta control, It's Redfoo with the big afro And like Bruce Leroy I got the glow [a reference to the 80's martial arts classic "The Last Dragon", where martial artists, having attained master status, start to glow when practicing their moves, and also get some special powers.] Ah... Girl look at that body [x3] Ah... I work out Ah... Girl look at that body [x3] Ah... I work out When I walk in the spot (yeah), this is what I see (ok) Everybody stops and they staring at me I got passion in my pants and I ain't afraid to show it, show it, show it, show it I'm sexy and I know it [x2] Yeah When I'm at the mall, security just can't fight them off And when I'm at the beach, I'm in a Speedo trying to tan my cheeks (what) This is how I roll, come on ladies it's time to go We headed to the bar, baby don't be nervous No shoes, no shirt, and I still get serviced (watch) Ah... Girl look at that body [x3] Ah... I work out Ah... Girl look at that body [x3] I work out When I walk in the spot (yeah), this is what I see (ok) Everybody stops and they staring at me I got passion in my pants and I ain't afraid to show it, show it, show it, show it I'm sexy and I know it [x2] I'm sexy and I know it... Check it out [x2] Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeah [x3] Wiggle, wiggle, wiggle, wiggle, wiggle yeah, yeah Do the wiggle man I do the wiggle man Yeah I'm sexy and I know it Ah... Girl look at that body [x3] Ah... I work out Ah... Girl look at that body [x3] Ah... I work out Yeah I'm sexy and I know it!
anonymous
  • anonymous
:O lol I think most of my favorite songs are one this post :D :D

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.