Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

Josuelito

  • 2 years ago

A song that is like none of ma other songs

  • This Question is Closed
  1. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    5 HOURS LATER

  2. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  3. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    Y do ppl say they f*cking understand me when im hurt? Do they relly do? then stop treating me like dirt everybody getting on me, pushing me down the earth do they relly want me to come back and eat them for desert? i dont mean to be mean but yu can call me a jerk running around like i was in call of duty yelling someone hand me ma f*cking perk wtf a man walking around with a purse? im just being honest, now let me get back to work Im going insane, yu cant tell me im not open yur front door or wake up to a glock i love to stay and play around but i dont want to get popped can somebody plz tell me what happens after the music stops f*cking a girl so hard the neighbors call the cops cop walks in the door, sees me on the floor wit her and gives me props what do yu call a dock tht goes boom? idk wtf yu call it, i see all the time in cartoons im outta this world, jumping on the moon im an alien from outta space, you wanna see wats next? then stay tuned, stay up all nite and go to sleep at noon i got an idea, everyone is so quick to pop ma balloon i feel like a general cause ma lyrics just might shoot yall and if yu was ubove me i just might solute yall how many raps will i make till i fall and collapse then barried underneathe a mall

  4. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    me gusta

  5. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    thanx :)

  6. bngaure
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    its good!

  7. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    thanx

  8. Alyx_da_Boss
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    It's Gud <33

  9. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    thanx

  10. SexiJazzy13
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    This is good :)

  11. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i like it i need ideas to wright a song to a girl you hate and want to see her dead lol jk its for a girl you like and want to show her how much yi want her cuss i got nothing

  12. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    who do i like?

  13. SexiJazzy13
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    That's cute Alex

  14. AlexPR787
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    NO NOT YOU ME BRO LOL

  15. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    oh, lol im dumb

  16. Alyx_da_Boss
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    your not dumb :)

  17. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    i think i am, last time i checked i was :)

  18. Alyx_da_Boss
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  19. evergirl
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    nice song josue........as usual!

  20. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    its awesome, amazing and kinda funny ;D but then again there is no way anything you write would ever be bad!!

  21. BausIsh101
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    :') EFFIN BEAST!!!!! <3 II LOVE ITTTTTTTTTTTTTTT :$ I WOULD GIVE U 1000000 MEDALS IF I COULD <3

  22. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    lol, thanx Elise Susan yu got me joked out saying everything i write cant be bad thanx Esme yu sweet

  23. Susan9419
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    psh no joke jose! your a GREAT writer ;D

  24. Josuelito
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 10

    thanx i hope i make a career writing... but its a narrow path and not everyone makes it. but if i do get big ima visit everybody i noe on os :)

  25. Alyx_da_Boss
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    :)

  26. Dbro
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    See? AWESOME STUFF man.

  27. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.