Quantcast

Got Homework?

Connect with other students for help. It's a free community.

  • across
    MIT Grad Student
    Online now
  • laura*
    Helped 1,000 students
    Online now
  • Hero
    College Math Guru
    Online now

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

Yolo? Group Title

Soo an old cover but havnt posted it in a while soo thought? :D http://www.youtube.com/watch?v=Vp97WE-9QyI

  • one year ago
  • one year ago

  • This Question is Closed
  1. jasmynarteaga1 Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    holy crap. This is absolutely amazing!!!! I love ur voice, plus ur not bad looking either ;) lol but ur voice is absolutely amazing. you have the raw talent and it's great!!!!!!!! Ahhhhhhhhhhh! I love ur laugh at the end too. lol :D

    • one year ago
  2. jazy Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ^Yup. Couldn't have put it into better words myself. xD You're awesome possum :P

    • one year ago
  3. katie__michelle Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Yeahhhh, You are Amazing :)

    • one year ago
  4. jazy Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Yolo, if you want medals -which u do of course - you gotta say 'Thank you'. (; lol

    • one year ago
  5. evergirl Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ...........beautiful :')

    • one year ago
  6. jasmynarteaga1 Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha i tink i scared him away lol

    • one year ago
  7. Yolo? Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 4

    Haha thank you everyone c:

    • one year ago
  8. jasmynarteaga1 Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    no probemo lol :D

    • one year ago
  9. studmuffin Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wow great voice!

    • one year ago
  10. yololol Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Whoa. You're voice is like omg so amazing and like yeah. I've totally stalked all of your videos and and I think I love you<3 you're so incredible and you look so cute and your voice is so perfect c: Can I have your number?

    • one year ago
  11. yololol Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    *Your

    • one year ago
  12. yololol Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Is that a no?

    • one year ago
  13. Yolo? Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 4

    Haha well of course you can ;D

    • one year ago
  14. yololol Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Yay! :D

    • one year ago
  15. Nesse Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Nice voice I love ur song!

    • one year ago
  16. Nesse Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    U r really good u should keep going n ur pretty cute too!

    • one year ago
  17. deynnalove16 Group Title
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Wow! Your voice is amazing! Love the song <3 Oh and your pretty cute ;) Hope you post more songs! :)

    • one year ago
    • Attachments:

See more questions >>>

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.