Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

bakonloverk

  • one year ago

@stgreen read it

  • This Question is Closed
  1. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

  2. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hold on lemme check it out

  3. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    kk

  4. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    gone through preface....interesting it is

  5. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    will think of publishing it after yew are done :)

  6. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    u think so thx

  7. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    uh c'mon i like solving mysteries

  8. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol well this one is kind of different

  9. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    will tackle it

  10. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    want 2 hear the plot of the story?

  11. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    yeah be precise

  12. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

  13. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    wait never mind thts the wrong link

  14. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    it was a thriller

  15. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    but anyways the story is mostly about a kid who moves into a new house and he finds a elderly man living in his attic and the kid has 2 do wht ever the man says or else the man will kill him and his famiy

  16. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    you might add something like this....the elderly man's soul reveals a secret that was burried in the hallway,a long time ago...what's that secret?is gonna shake the earth...

  17. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    oh well thts kinda close the spirit took the mans soul and the man wants luke 2 get it back

  18. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    the secret points out the guilty guy from the family.Now what is he gonna do?murder someone again and burry again??

  19. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol idk

  20. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    well it was just the way i'd put it together

  21. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    oh ok

  22. stgreen
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    anyway you got a taste for mystery...thats cool

  23. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    thx

  24. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

  25. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @alwaysdancing18

  26. alwaysdancing18
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Thx cant wait to read it :D

  27. bakonloverk
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol cant wait 4 u 2 read it

  28. alwaysdancing18
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    xD

  29. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.