Open study

is now brainly

With Brainly you can:

  • Get homework help from millions of students and moderators
  • Learn how to solve problems with step-by-step explanations
  • Share your knowledge and earn points by helping other students
  • Learn anywhere, anytime with the Brainly app!

A community for students.

#1: Choose the direct object. Meg placed stacks of folders neatly by the edge of the table. A. stacks B. folders C. edge D. table ***my answer: B. folders idk is that right?? @ArkGoLucky :)

Writing
See more answers at brainly.com
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

Get this expert

answer on brainly

SEE EXPERT ANSWER

Get your free account and access expert answers to this and thousands of other questions

I'd say A because she is placing the stacks. Folders is describing what the stacks are made up of
okay, so #1=A?
#2: Choose the indirect object. Shouldn’t you have given them a chance at bat for once? A. them B. chance C. bat D. once **idk what do you think about this one @ArkGoLucky ?? I'm leaning towards them or bat... idk thoo :(

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question

Other answers:

#3: Choose the answer that identifies the starred word. The coach named Oliver team **captain** and asked him to lead the morning strength drills. A. direct object B. indirect object C. predicate nominative D. objective complement **my answer; B. indirect object is that right?? ;/
#4: Choose the answer that identifies the starred word. Kyle will remain **president**; however, you will take his office during his vacation. A. direct object B. objective complement C. predicate nominative D. predicate adjective **my answer: C is that correct?
2 is A.
#5: Choose the answer that identifies the starred word. If the children will be **quiet**, their teacher will read them a story. A. direct object B. predicate nominative C. predicate adjective D. objective complement **My answer: C idk tho,...not too sure... what do u think?
okay :) so #2= A. them thanks haha i wasn't too sure on that one :P
3 is A...I think
4 is right
#6: Choose the word that the adjective phrase modifies. The shell on the back of the snail protects it from injury and dehydration. A. shell B. snail C. injury D. dehydration **my answer; A. shell is that right??
so #3 is A. direct object?? its not indirect?? but direct? haha :P and yay for #4!
5 is right. C
these are difficult
6 is correct
haha yeah ikr? but they're kinda like last times aren't they? thx again for helping me :)
you're welcome
#7: Choose the adverb phrase. Only one of the packages with spare parts arrived safely at its destination in Juno. A. of the packages with spare parts B. with spare parts C. at its destination in Juno D. in Juno **not too sure on this one, but i think it's C. is that right?? is it C??
7 is correct
awesome! thanks :)
awesome! thanks :)

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question