Quantcast

A community for students. Sign up today!

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

LoveYou*69

  • one year ago

Go easy on me guys, I'm half asleep. Which of the following is NOT an acceptable way to represent the figure below?

  • This Question is Closed
  1. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

  2. khuangg
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i think its d. not sure though :/

  3. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i think so too

  4. Honour
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yeah d looks right

  5. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I dunno because the line is "m" so idk? I was thinking B maybe?

  6. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    oh yeah b sounds right kinda lol

  7. Honour
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    b would make sense but it crosses through b also.

  8. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    1 Attachment
  9. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    it doesnt... because it goes a.....c......b

  10. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    SARAH WHY DIDNT YOU POST THAT BEFORE! LOL

  11. Honour
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    the whole thing is connected. if it were a graph it would all be part of the same line. between A and B would contain everything

  12. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I HAD TO FIND IT AMPY XP <3

  13. Honour
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    so a makes some sense too. a or d i think

  14. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    The figure shows a ray with a starting point of A that goes through points B and C. To name a ray, the name MUST start with the starting point. answer 'should' be c) it does not start with A, so it is wrong.

  15. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    It's not D

  16. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol LLISTEN TO RELLY HE KNOWS WHAT HE DOIN :)

  17. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Are you sure? Cause this is my second attempt and i missed one question on the first attempt and I want 100 :P lol

  18. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol.. well i am not sure, but certainly looks like. its been a long time i studies rays, lines and line segments.. go for it..

  19. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I was thinking b because it is "AC" and wouldnt it have to be "AB" Idk! xD lol

  20. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    CHOOSE WHAT YOU WANT LOLOLOL

  21. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    i am really not sure about it. its your call! :)

  22. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I WANT IT TO BE RIGHT XP <3 brb imma ask my mom what she thinks haha im only 13 gimme a break! lol

  23. Honour
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    google? xD

  24. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I tried google ;P

  25. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    its b.. most probably.. :P look, this figure has 2 rays.. CA and CB. the starting point is C (not A as i said before). its still half knowledge. and half knowledge is dangerous. :P take a call! :)

  26. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    The answer is A :P I asked my mommy XD haha she got it right

  27. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol.. i am really sorry.. but it looks like a) now.. if i were you i would go with a) . final!

  28. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I did :P haha i got it right with a lol

  29. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    you know why?

  30. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Because it doesn't have the line on top saying it just keeps going and going and because if it was just AB with out a line on top it would be representing the MEASUREMENT of a line segment. I believe.

  31. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    good job! :D @blondie16 take away the medal. give it to her. :P

  32. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    No :P You deserve one too:) You tried to help me(:

  33. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    btw, if you were wondering, I got an 100 on that test this time:)

  34. yrelhan4
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol. haha.. congratulations! :D

  35. LoveYou*69
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Thank you!:D

  36. blondie16
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    YAAAAAAAAAAAAAY lol

  37. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Ask a Question
Find more explanations on OpenStudy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.