Quantcast

A community for students.

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

Nick_P

  • 2 years ago

New swag song lol hahah check it lol

  • This Question is Closed
  1. Nick_P
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    YO my cadence is decadent no accidence or audience No pretense on my residence abilities ain't coincidence fool I precedence over the dissident avoiding the obedience Without any guidance pittance or no ordanance I'm radiant Yeah I'm a hash house harrier I always run with my terrier Its always gettin much furrier but I'm zestier and zestier All the horsier warriors that barmer the sorrier They ain't getting heartier just gettin tastier for the wavier

  2. Reppinthe80
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    1ST COMMENT LIKE A BOSS, NICK, YOU GOT TOO MUCH SKILLS, SHARE NOW!!!!

  3. Nick_P
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    HAHAHA OK! *gives 50% o skills to mari* There you go =D

  4. Reppinthe80
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    YESH!!!!!! IMMA BE A BAUS LIKE NICK!!!!!!!!!!

  5. Nick_P
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Ha fo sho!

  6. evergirl
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I like it for the VOCAB lol like you used big words n yet they all rhymed your such a BUASS!!!!

  7. BradNasty
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Now give me 25% of both y'all skill (:

  8. Reppinthe80
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    NO! IM KEEPIN MINE YOU JIGGABOO!

  9. BradNasty
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    D; MEANY

  10. BradNasty
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    WHEN HAVE TACOS DONT ASK FOR ANY THEN !!

  11. KiArUnsYu
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    OHH SHIET! NICK...ILY <3 haha im so jealous.

  12. Reppinthe80
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    MWAHAHAHAH MAYBE IF YOU REMEMBERED YOUR WIFEYS NAME ID GIVE YOU SOME

  13. KiArUnsYu
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @Nick_P .....will yu be my valentine!? lmfao

  14. Nick_P
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    Ha sure lol

  15. KiArUnsYu
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    :P yay!!!

  16. Nick_P
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 5

    haha

  17. thatjacksonguy
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    nice @Nick_P you gettin better bro

  18. Brianna_Durbin_=)
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Your such a Dik lol i helped write and i get No cred love you too Nick lol jk it turned out good though <3

  19. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I really like it! You guys got such Damnn talent it's insane!! :D Great job, love your writings.

  20. Brianna_Durbin_=)
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    thank you

  21. 2yoututu11
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    AWESOME I like it

  22. tayluvsya
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    love it

  23. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Sign Up
Find more explanations on OpenStudy
Privacy Policy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.