Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

thatjacksonguy

  • 3 years ago

ok my second try XD one of my freestyles

  • This Question is Closed
  1. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    ok

    1 Attachment
  2. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    there it is~!!!!!!!!!!!!!!!! finally @BradNasty the one i want you to finish

  3. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    @evergirl @Reppinthe80 @Reaper534 @Alyx_da_Boss @blondie16

  4. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    this thing takes forever to download .-.

  5. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    ikr it didnt work the first time so i made this lol

  6. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    its not working on my laptop D;

  7. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    awwwwwwww

  8. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ikr! ^

  9. Alyx_da_Boss
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Lmaoooo he says I'm sexi and i know it lol But It's Great abs :D

  10. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol

  11. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    thank you lol ill find a way for you to see it @evergirl

  12. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    thx

  13. Reaper534
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @thatjacksonguy ill make u a sick as beat for your next song

  14. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    all day thanx bro

  15. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Lol ayyy dats a tight cover roro :D

  16. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    thanx bro

  17. blondie16
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    roro i cant see it :(

  18. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i had the same problem :C ^

  19. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I'm gonna restart my computer n try again! brb

  20. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    and lisa eating pizza lol dat was funny xD

  21. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nice voice roro

  22. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    thank you

  23. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    He got me beat :D

  24. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i wouldn't say that

  25. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i like roro's beat better, HOWEVER im in love with YOUR voice xD

  26. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    its just so smooth lol

  27. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Lol cause he did a cover

  28. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yeah but yours was original

  29. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    u gotta teach me that lil laugh u do at the beginning xD

  30. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol

  31. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Lol me & roro gonna hook sumthin up

  32. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    omg u two combind = ear-GASM x)

  33. Alyx_da_Boss
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ooooh woow... but yeah, true :)^^

  34. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Hahaha yuuup :D

  35. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    my rymes r original lol

  36. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i never said they weren't xD wait but i thought he said u did a cover...? oh nvrmind ya'll were BOTH gud

  37. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    hell yea me and brad gonna kill it one tyme tho

  38. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    lol eargasm

  39. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    isn't that whatcha just done did xD

  40. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    omg i love pretending to act ghetto xD

  41. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    i can see that lol XD

  42. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    xD

  43. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    not working very well, obviously

  44. thatjacksonguy
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 3

    a little lol

  45. BradNasty
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Had me fooled :D I though you where 100% hood lmao

  46. evergirl
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    xD hahaha ^

  47. Reppinthe80
    • 3 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    BAE!!!!

  48. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Sign Up
Find more explanations on OpenStudy
Privacy Policy