Ace school

with brainly

  • Get help from millions of students
  • Learn from experts with step-by-step explanations
  • Level-up by helping others

A community for students.

New improved song! (:

Music
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

Join Brainly to access

this expert answer

SIGN UP FOR FREE
This generation has me contemplating about what imma do with my life. I wanna follow my families foot steps But I wanna rap my own reps Be me n' show people who i am I want people to listen to my music and say damn I want to be the kid everyone looks up to Show everyone what I have been through What my sins do I dont want people to make my mistakes N' have their parents' hearts ache I want my parents to stay proud I want to hear the crowd go loud when they listen to what i have to say But you gotta meet me half way Listen to my music give me one chance instead of turning me down in advance I know Imma girl N’ rapping isn't supposed to be my game But look at my last name Durbin… We do anything we set our minds to As long as we stay true To our roots That’s how the Durbin s are And look at me so far I’ve made it pretty far So if you wanna battle lets spar Ill show you my skills As I collect the pretty green bills Rapping just gives me chills Im just as good at any guy out there So please be aware Im commin for you all Im gonna haul you other rappers off in a big black bag Like the trash you write Put your music dooks up n’ lets fight By, Bri Durbin ♥
DAUMMNN you got skill!! :D GREAT job!!
Damn, Sweet heart, that was Incredibly awesome.....

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question

Other answers:

Thanks I am going to try and the into the studio asap but I have to get money first.
I cant post my songs xD
Ohh if i could I'd send you money! YOu need to!
This is on the borderline of normal. FORGET THAT, THIS IS JUST EPICNESS!!!!!!!!!!!!!!!!111 YOU GOT MAD SKILL BRI! YOU GOT SOME MAD SKILLZ!!!
Ha its no prob my friend has a booth at him house imma get there in a few weeks maybe
This is very good! It's a lot neater than your earlier version, but I love that even though you changed some of the words around, you didn't edit the *feeling* of your original. And it's very good! I can't wait until you get studio time, this is legit stuff. :)
Thank you!
GREAT JOB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shanks lol
Excellent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woww just woww ! Amazed :D
lol i like the end of the song u should put this on youtube:]
bre gots skill
I will as soon as my friend gets her Ipod imma get a beat and record it for youtube.
nice
Yup (:
I'll bring u the sunshine I'll comfort ur fears I'll gather up rainbows To chase all ur tears...... n say GOOD NIGHT dear buddies.....
wow:) that is awsome:)
Thanks!
absolutly great keep it up :D
Will do (:
This is really good!!!
Shanks! (:
Np I wish I could write songs lol I just come to a blank if I even try
Yea it comes easy to me idk why lol
lol I wish I could even get something
wonderful :)

Not the answer you are looking for?

Search for more explanations.

Ask your own question