Quantcast

A community for students.

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

BrittanyFrench

  • 2 years ago

me singing guys! -_- I sound horrible! and it's not the whole song!! lol @Sara7245

  • This Question is Closed
  1. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I like how im mentioned in the title xD

  2. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    It's coming hold on lol

  3. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I sound so bad:/

    1 Attachment
  4. Raven5
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    r u sick?...

  5. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yeah :( I sound like it don't i?

  6. Raven5
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yeah i could definatly tell.

  7. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I sound better when I'm not sick sara i promise lol..

  8. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Ugh awesome lol.. I feel like crap!

  9. Raven5
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ur okay, i no u sound a lot better when u r not sick!

  10. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    OH MY GOD GIRL YOU CAN SING EVEN IF YOU ARE SICK

  11. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Haha thanks lol.. I feel horrible lol.. :(

  12. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    awwwh. ive been sick this past week so my voice is eehh. but i can not sing what so ever -_- and its sad because i WISH I COULD

  13. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha, hey maybe when i'm not sick i'll sing again haha..

  14. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    you should!!

  15. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    haha.. I sounded better earlier, but now I'm worse..

  16. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    let me see if I can find myself singing from awhile ago

  17. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    okay :P

  18. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Found it lol

    1 Attachment
  19. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I JEALOUS

  20. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ha jealous? lol.. No not

  21. StaishaRanae
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    YURRRRRRRRR GOOOOOOOOD :O

  22. Sara7245
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Yes im jealous i can not sing at all

  23. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @StaishaRanae thanks. :D lol

  24. StaishaRanae
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @BrittanyFrench WELCOMEE (:

  25. BrittanyFrench
    • 2 years ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    :d I'm not I hate singing in fron of people! lol

  26. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Sign Up
Find more explanations on OpenStudy
Privacy Policy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.