anonymous
  • anonymous
I need advice! As my shadow crosses yours I'm in a daze Waiting for you to take me away from this haze I love you my dear as I always say And you love me too like you say everyday And I ask you please to take me away To one special place where I lay dead Crying to get my life back as I said.
Music
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
schrodinger
  • schrodinger
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
Advice on what, babe? I think it's very sweet.
anonymous
  • anonymous
wow ilike it it has good emotion but what do you need advice on im here
anonymous
  • anonymous
lol in need 2 know how it sounds is what im saying:]

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
it sound nice i love it!!!!!!!!!
anonymous
  • anonymous
thanks:]
anonymous
  • anonymous
It is very nice. ;D
anonymous
  • anonymous
i love it
anonymous
  • anonymous
me too
anonymous
  • anonymous
lol thanks:]
anonymous
  • anonymous
i like it toooo:)
Falco276
  • Falco276
wow, thats really good!
anonymous
  • anonymous
@Chooch146 WOW!!! You got skill.. It's really good. Alot of emotion behind it and everything..
anonymous
  • anonymous
i wuv it
anonymous
  • anonymous
is that for me?
anonymous
  • anonymous
yes
anonymous
  • anonymous
yes it is
anonymous
  • anonymous
ill never be for you buddy sorry its for someone special to her lol
UmarsBack
  • UmarsBack
this is craaaap. NAWW IM JOKING LOL. very nice. i love it<3
anonymous
  • anonymous
i will
anonymous
  • anonymous
it be for Chamel not chu buddy i wouldnt write one for you either lol
UmarsBack
  • UmarsBack
you guys fighting? .-.
anonymous
  • anonymous
no we just telling him that its for chamel not him
UmarsBack
  • UmarsBack
buttfaces. stop fighting.
UmarsBack
  • UmarsBack
its for me. erryone knows that.
anonymous
  • anonymous
she hates u and she thinks u r creepy
anonymous
  • anonymous
chooch146
anonymous
  • anonymous
haha owen just give up its not for you y fight something she already admitted
UmarsBack
  • UmarsBack
guys..she has a bf.. deal with it.
anonymous
  • anonymous
hahaha she isent dating u wish little girl
UmarsBack
  • UmarsBack
chamel you a boy?
anonymous
  • anonymous
u r a lier she would never date u she is way to good for u
anonymous
  • anonymous
haha hey @UmarsBack message me :) chamels a boy yes lol
anonymous
  • anonymous
awww date i had with my ex was 1-14-12 haha
UmarsBack
  • UmarsBack
ohh damn lol. anyways this poem isnt for anyone..owletqots. get over it.
UmarsBack
  • UmarsBack
faqgots*
anonymous
  • anonymous
it isent for anyone
UmarsBack
  • UmarsBack
thats wut i said buttface.
anonymous
  • anonymous
everyone just stop fighting! its not funny this poem is about NO ONE! i wrote it cause when i am depressed i right sweet things like this..thats why i said i died in der!
anonymous
  • anonymous
she told me that it isent for anyone i just wanted to f will that guy kid
anonymous
  • anonymous
haha wow owen is wether a kindergardener or just has shortterm memory loss
UmarsBack
  • UmarsBack
carissa i write stuff when im sad too :)
anonymous
  • anonymous
i hate u chooch146 she is a lier
anonymous
  • anonymous
yeah my grandma just died so yeah and thanks alot owen!
UmarsBack
  • UmarsBack
owen...no one hates my bestie.
anonymous
  • anonymous
i always write sad stuff .... just ignore owen
anonymous
  • anonymous
...yeah i thought he was my friend i guess not!
anonymous
  • anonymous
and the poem was dumb
UmarsBack
  • UmarsBack
true friends show their true colors at some point of time.
anonymous
  • anonymous
it dident even make sence
UmarsBack
  • UmarsBack
sense* you dont make sense
anonymous
  • anonymous
make me
anonymous
  • anonymous
owen your a pain....everyone just ignore him he as useless as a piece of trash
anonymous
  • anonymous
hahahha chamel0305 u r 12 haha little kid u talk alot of trash for how small u r
UmarsBack
  • UmarsBack
owen you look small too. damn lol
anonymous
  • anonymous
im 15
UmarsBack
  • UmarsBack
well then youre still small. 15 doesnt make you big.
anonymous
  • anonymous
im5 6 and im a bodybiulder
anonymous
  • anonymous
you 15 but act like you 5
UmarsBack
  • UmarsBack
body builder my butt. lmfao!
anonymous
  • anonymous
hey ok every one calm down no need to argue or cuss owen is trying to get in your head
anonymous
  • anonymous
i really do think u can hurt me im in ufc
UmarsBack
  • UmarsBack
lmao! im from la. thats as dangerous as it gets.
anonymous
  • anonymous
no u just use guns and knife becuase u dont know to fight
UmarsBack
  • UmarsBack
i know how to fight. my dad is a amature boxer. dont talk without knowing.
UmarsBack
  • UmarsBack
i'd whoop yo damn asz.
anonymous
  • anonymous
chamel ooo u have to bring your dad im to this im soooo scaryed !!!!!
anonymous
  • anonymous
u can even ask chooch she will tell u that i do ufc and i workout
UmarsBack
  • UmarsBack
i aint bringing my dad to this lmao. just saying fighting is in my blood. be scared.
anonymous
  • anonymous
chamel i understand you standing up for yourself and your girl but do you really think she want you to do this.
anonymous
  • anonymous
no Im leaving now
anonymous
  • anonymous
u r little girl i will invite to idaho just so i can beat u up and the i will send u back to cali where all the mexican belong
anonymous
  • anonymous
sorry the no good mexicans
anonymous
  • anonymous
im no talking to u chamel
UmarsBack
  • UmarsBack
i aint mexican first of all. second of all i could whoop yo retrice and lastly you need to stfu and leave.
anonymous
  • anonymous
u leave
UmarsBack
  • UmarsBack
nahh. i'd rather stay.
anonymous
  • anonymous
oh huny u dont no anything about us Mexicans alight...dont be saying stuff like you know everything ok
anonymous
  • anonymous
Bye Joanna.

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.