Quantcast

Got Homework?

Connect with other students for help. It's a free community.

  • across
    MIT Grad Student
    Online now
  • laura*
    Helped 1,000 students
    Online now
  • Hero
    College Math Guru
    Online now

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

Jezebel493

BrittanyFrench? Heard you were lookin' For good old fashioned American hookin' Lol is that good?

  • one year ago
  • one year ago

  • This Question is Closed
  1. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol

    • one year ago
  2. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    it's my first poem lol

    • one year ago
  3. Raven5
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Wow, you couldn't just message her?... That is one of my best friends n idk if i am taking this wrong but umm i don't want u to put her out there like that. I am not trying to be mean or anything just----- WHAT? a poem?... i am so lost i guess. just i don't want a bad rep for britt. thats all i was gonna say.

    • one year ago
  4. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    no cuz see my "friend" danielcvalencia told me i'd like her.

    • one year ago
  5. Raven5
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    u prolly would but i am just saying umm idk .. i am so blond n tired n i dont have a clue what im talking bout anymore. just hope ur not puttin her out there. :) Much love @BrittanyFrench

    • one year ago
  6. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol "TheHighUnicorn" what an awesome username

    • one year ago
  7. Mr_Rogers
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I have nothing to say xD and brittany is a nice girl. Dont get on her bad side tho jeebel trust e youll regret it

    • one year ago
  8. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @BrittanyFrench is an amazing girl, don't put her out here please.

    • one year ago
  9. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    done i know wat she has been tho coz i bin tho the same things but im over it now but am a little differnt i cut and burn myselth witch dosnt hert. coz it releves pain . but yah dont do tht .

    • one year ago
  10. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Dont go brit? brit is a nice girl

    • one year ago
  11. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Yeah

    • one year ago
  12. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Also the love interest of my now ex boyfriend!

    • one year ago
  13. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    what?

    • one year ago
  14. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @Darrius i cant belive u would say tht after all thth i tolded i and trusted u like 4 real.

    • one year ago
  15. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WHAT DID I SAY? I NEVER TALK ABOUT YOU. If you dont belive me ill let you go through my account on the real i dont got time for petty as games

    • one year ago
  16. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    uh yah u do with all them FAKE acc yah u do . no i dont want to go thugh them

    • one year ago
  17. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i have 2 accounts -_- thats it

    • one year ago
  18. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    And mr rogers was my playing account

    • one year ago
  19. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wat eve

    • one year ago
  20. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    beleive me or not, im good either way

    • one year ago
  21. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    just leave me alone

    • one year ago
  22. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ight bye

    • one year ago
  23. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Ask @jezebel493 she know i dont talk bad about people -_- she wanted me to tell her about brit and i wouldnt, why would you be in different marie

    • one year ago
  24. BrittanyFrench
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WHOA :O ya'll trripping! Thank you all for having my back means alot to me.. But i'm good (: I can handle myself.. If ya'll wanna know about me just message me (: That easy! lol.. Again, thanks for ya know having my back protecting me didn't know ya'll would argue lol. Thanks again (: Ya'll so sweet. @Jezebel493 Girl you can message me as I see you have haha..

    • one year ago
  25. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    @UmarsBack

    • one year ago
  26. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Jezebel told me to stfu yesterday when i said "hi" t-.-t

    • one year ago
  27. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    LMFAO, me and jezebel talk xD lol we friends doe

    • one year ago
  28. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    she mean asf. i cried.

    • one year ago
  29. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    sorry i just didnt know who you were

    • one year ago
  30. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    nice abs btw ;D

    • one year ago
  31. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    LMFAO!! she hoeing you bro xD jkjk

    • one year ago
  32. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lolol thanks but you still mean.

    • one year ago
  33. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Umar got a gf COUGH COUGH

    • one year ago
  34. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    im blocking im blocking ik

    • one year ago
  35. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    ....... i never really met a guy that was mean to girls.....

    • one year ago
  36. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    darrius you cok blocker.

    • one year ago
  37. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol

    • one year ago
  38. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    LMFAO RIGHT!!

    • one year ago
  39. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Im looking out for chooch doe xD

    • one year ago
  40. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    hey jeze

    • one year ago
  41. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    jezebel im never mean to girls.

    • one year ago
  42. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hiiiii marie!

    • one year ago
  43. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    hehe

    • one year ago
  44. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Umars i being mean

    • one year ago
  45. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    marie mad at me

    • one year ago
  46. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    *is

    • one year ago
  47. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    -_-

    • one year ago
  48. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Darius is being a wingspanblock

    • one year ago
  49. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    wtf c.ock

    • one year ago
  50. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Jezzebel DUH xD, im jk doe umar know im playing wit him

    • one year ago
  51. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    XD

    • one year ago
  52. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    well, im not duhh one thats replied back with stfu .-.

    • one year ago
  53. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    *buttpalm*

    • one year ago
  54. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    bend over and tuoch yo toes. XD

    • one year ago
  55. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    GET LOW GET LOW NO HOMO

    • one year ago
  56. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hahaa jumping jacks

    • one year ago
  57. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL XD

    • one year ago
  58. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i loved day song marie!

    • one year ago
  59. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    dat*

    • one year ago
  60. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    THAT*

    • one year ago
  61. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  62. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nigqa learn how to spell

    • one year ago
  63. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    who cares

    • one year ago
  64. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    -_________-

    • one year ago
  65. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    haha you guys are funny

    • one year ago
  66. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    and your mean!

    • one year ago
  67. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    youre* cheesus

    • one year ago
  68. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol **you're

    • one year ago
  69. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    THIS NIGQA CANT SPEL!!!

    • one year ago
  70. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    I'm in Honors English. I know what I'm talking about.

    • one year ago
  71. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    spell

    • one year ago
  72. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nigglet, my keyboard is busted up.

    • one year ago
  73. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hahahaa nigglet wtf who says that anymore?!

    • one year ago
  74. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Lmao i say that cuz they blcok the N word .-.

    • one year ago
  75. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    ROFL

    • one year ago
  76. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    imma rubb all over yo body XD

    • one year ago
  77. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    ooooooh I'm SO down!

    • one year ago
  78. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ohh wow, im down for anything.

    • one year ago
  79. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  80. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Marie ASK KITT!

    • one year ago
  81. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ok

    • one year ago
  82. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I CALL DIBS ON JEZEBALL COUGH

    • one year ago
  83. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nigglet^

    • one year ago
  84. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Who's Kitt?

    • one year ago
  85. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nigglitos

    • one year ago
  86. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    uh i waas talking to jeze frist tht y i said tht

    • one year ago
  87. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i LIKE sleek-feathered oneriots

    • one year ago
  88. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    JEZE, PUT ME ON YOUR SHOUT OUT AND I'LL FORGIVE YOU.

    • one year ago
  89. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    FINE

    • one year ago
  90. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    TEEHEE HUEHUEHUE

    • one year ago
  91. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    NO WTF IS WRONG WITH YOU UMAR!!

    • one year ago
  92. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    There. Happy?

    • one year ago
  93. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    VERY HAPPY :3

    • one year ago
  94. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Ugh playing my guitar and I lost my pick!!

    • one year ago
  95. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ahha i feel sorry for you! use your nails.

    • one year ago
  96. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hey its kevinbournethird

    • one year ago
  97. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Why are we talking here instead of the chat?

    • one year ago
  98. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    And no I just painted them and stuff

    • one year ago
  99. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    its more fun this way. right guys?

    • one year ago
  100. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    not really xD

    • one year ago
  101. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    LOL yup. atleast you didnt say stfu to me today.

    • one year ago
  102. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    imma take body shoots off of u.

    • one year ago
  103. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    She never said that to me when i said hi

    • one year ago
  104. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WOAH DERE^

    • one year ago
  105. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Ohh hell naw.

    • one year ago
  106. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    shes my cex slave ok back off

    • one year ago
  107. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Marie- I want urs first Kevin: I'm trying to get Brittany so maybe next time ;D

    • one year ago
  108. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    this negro must be high.

    • one year ago
  109. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yush

    • one year ago
  110. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    shes your sex slave? .-.

    • one year ago
  111. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    yes i kinda am

    • one year ago
  112. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yush hehe

    • one year ago
  113. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    marie is lucky...

    • one year ago
  114. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lick,lickand swallow

    • one year ago
  115. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  116. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    all night long

    • one year ago
  117. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    how about suck scuk and swallow?

    • one year ago
  118. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    yall are so wrong/

    • one year ago
  119. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  120. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Marie, is there room for one more? ;D

    • one year ago
  121. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yup

    • one year ago
  122. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    YAY.

    • one year ago
  123. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Sorry Umars I meant @danielcvalencia

    • one year ago
  124. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ohh man, fuk it anyways.

    • one year ago
  125. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    His abs are WAY better than yours, no offense.

    • one year ago
  126. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ok :c this pic is 4 months old :/ but its all good.

    • one year ago
  127. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    You haven't seen my abs ;)

    • one year ago
  128. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

    • one year ago
  129. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Kevin you sound SOOOOO THIRST RIGHT NOW, This nigqa need da ocean for real tho

    • one year ago
  130. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Kevin you sound SOOOOO THIRST RIGHT NOW, This nigqa need da ocean for real tho

    • one year ago
  131. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    My girl got bigger tits than all yall, no offense.

    • one year ago
  132. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Aight but I got a better retrice;D

    • one year ago
  133. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    nahh she got a better retricetoo ;P

    • one year ago
  134. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    wtf i cant say a.ss

    • one year ago
  135. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    OH DAMN!!! MY GIRL GOT THE BIGG @SS

    • one year ago
  136. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    lol retrice

    • one year ago
  137. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Woah you know SS is actually a person?!

    • one year ago
  138. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    strap

    • one year ago
  139. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    LOL

    • one year ago
  140. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Seriously @SS is a link!

    • one year ago
  141. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Marie you still hate me?

    • one year ago
  142. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    *WIN

    • one year ago
  143. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Hey yeah what's up with that?

    • one year ago
  144. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    uh i have tu ask her hold up

    • one year ago
  145. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Lol wuutt

    • one year ago
  146. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    Darrius has girl problems...... but I got no problem with them ;D

    • one year ago
  147. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    if you got btch problems i feel sorry for you son

    • one year ago
  148. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    I DON HAVE GIRL PROBLEM!!! ig to a girl ;P

    • one year ago
  149. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    .... I got 99 problems but a btch aint one (hit me)

    • one year ago
  150. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lmaoo

    • one year ago
  151. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    i hate you alll

    • one year ago
  152. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    so...... how big are urs? probably 3 inches lolol

    • one year ago
  153. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Mine? hahah funny sh.t you know im big, im black df

    • one year ago
  154. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    SMALL ASFCK!!

    • one year ago
  155. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    woah dont put that on openstudy why didnt you just email me?!

    • one year ago
  156. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Damn dude.

    • one year ago
  157. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    goddammit we're all gonna get suspended!

    • one year ago
  158. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Whatcha talking bout

    • one year ago
  159. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    YOU DUMBASS

    • one year ago
  160. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    this is closed.. no one can see it except us.

    • one year ago
  161. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wat did i miss lol

    • one year ago
  162. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    You can't trust Darrius though.......

    • one year ago
  163. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    -_-

    • one year ago
  164. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    /).-

    • one year ago
  165. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    A wingspan

    • one year ago
  166. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    how am i a wingspan?

    • one year ago
  167. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    oh

    • one year ago
  168. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    No she missed a d.ick

    • one year ago
  169. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

    • one year ago
  170. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    OMFG BRITT IS GOING TO SEE ALL OF THIS LMFAO!!!

    • one year ago
  171. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    OMFG BRITT IS GOING TO SEE ALL OF THIS LMFAO!!!

    • one year ago
  172. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    DELETE THE THREAD PLEASE

    • one year ago
  173. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    NO nononono BRITT ALL YOU BTCHES RUINING MY CHANCES!!!!!!

    • one year ago
  174. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  175. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    flutter flutter okok DARRIUS ASK A QUESTION! EVERYONE GO TO THAT ONE

    • one year ago
  176. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lmfao ummmm ok

    • one year ago
  177. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    pellet how do you delete threads!!!!!!

    • one year ago
  178. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    JEZEBEL hwo long have you been here?

    • one year ago
  179. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    4 days!!!!

    • one year ago
  180. kevinbournethird
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    close the question and delete it!

    • one year ago
  181. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    HOWWWWW

    • one year ago
  182. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    why did he post a pic of his dik for?

    • one year ago
  183. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    ugh im so stupid

    • one year ago
  184. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    THE QUESTION IS CLOSED AND JUST TALK IN THE CHA

    • one year ago
  185. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WHO POSTED A PIC OF DEY wingspan? I BET IT WAS UMAR!

    • one year ago
  186. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    ohhh pellet, kitt thinks jeze is bi and she asked us how big our diks were

    • one year ago
  187. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    britt*

    • one year ago
  188. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    jEZELBEL IS BI YOU DUMB retrice

    • one year ago
  189. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    britt isnt on yet.

    • one year ago
  190. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    yeah u a.ssface now move to my new question!!!!

    • one year ago
  191. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    britt at a wedding js

    • one year ago
  192. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    say u want to lick wipp cream off her lol ;)

    • one year ago
  193. Raven5
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    u guys are nuts!

    • one year ago
  194. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    LOL

    • one year ago
  195. Raven5
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ur lucky i love you! :)

    • one year ago
  196. MarieSoLoved
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i love u more ♥.♥

    • one year ago
  197. Raven5
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol no u don't! <M♥rie!3

    • one year ago
  198. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    WOAH DERE RAVEN LOVES ME?

    • one year ago
  199. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    wait what?

    • one year ago
  200. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    lol nvm

    • one year ago
  201. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    guys if the go to our names they can see us viewing the question lol.

    • one year ago
  202. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    seiga is cute and should be an ambassator

    • one year ago
  203. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    om SOO STEALING THAT

    • one year ago
  204. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    No stealing!

    • one year ago
  205. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    noooooooo ok sorry

    • one year ago
  206. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    SO YALL CANT BE FRIENDS XD and seiga your pretty xD js

    • one year ago
  207. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    sometimes i hate being a girl.....

    • one year ago
  208. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    ok........

    • one year ago
  209. Darrius
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    me? or her xD

    • one year ago
  210. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    let her go!

    • one year ago
  211. UmarsBack
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    faqgots

    • one year ago
  212. Jezebel493
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 2

    hey f you im a dyke!

    • one year ago
  213. BrittanyFrench
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 1

    Geez gone for a day and you miss a whole daumn convo!

    • one year ago
    • Attachments:

See more questions >>>

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.