Quantcast

Got Homework?

Connect with other students for help. It's a free community.

  • across
    MIT Grad Student
    Online now
  • laura*
    Helped 1,000 students
    Online now
  • Hero
    College Math Guru
    Online now

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

BradNasty

Computer Love <3

  • 11 months ago
  • 11 months ago

  • This Question is Open
  1. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    • 11 months ago
    1 Attachment
  2. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    OMG A MEDAL O:

    • 11 months ago
  3. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    haha yep medal your not getting lollipop haha

    • 11 months ago
  4. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    I dont wanna lollipop :P

    • 11 months ago
  5. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol haha thats y i said ur not getting one :D

    • 11 months ago
  6. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    Can I have a brownie?

    • 11 months ago
  7. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol sure wait up leme get it

    • 11 months ago
  8. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    here ya go !!!

    • 11 months ago
    1 Attachment
  9. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    oh heres a better medal

    • 11 months ago
    1 Attachment
  10. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ive never heard this before lol but i like it(:

    • 11 months ago
  11. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    of the song?

    • 11 months ago
  12. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yesh lol

    • 11 months ago
  13. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol haha well Brad is the best rapper ive heard lol

    • 11 months ago
  14. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    .... thats not famous yet.

    • 11 months ago
  15. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wait this is him? O_0

    • 11 months ago
  16. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    yes lol who else?

    • 11 months ago
  17. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    idk lol BUT OMG THIS IS AWESOME BRAD!!

    • 11 months ago
  18. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i didnt know he rapped lol

    • 11 months ago
  19. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    haha yep i no you should see his other songs.... yep Brad is a lowkey rapper lol jk

    • 11 months ago
  20. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    hes amazing!

    • 11 months ago
  21. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i no lol if brad becomes famous dont forget us lol

    • 11 months ago
  22. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    thank you <333 @daydreamer and lol joanna thats if she'll ever find those songs i posted them so long ago i dont come on here at all anymore x-x

    • 11 months ago
  23. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol i no but she can see them on your profile i think haha.. i no u be leavin and coming lol i only come on here to help cuz im an amby and cuz im bord at home lol

    • 11 months ago
  24. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    ohhh true that cx and yeah me too when im bored

    • 11 months ago
  25. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    I love ur voice (:

    • 11 months ago
  26. KeganMoore
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    sounds like Classified

    • 11 months ago
  27. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    haha i think alot of people do haha. i get so bord i try to type upside down lol but its hard

    • 11 months ago
  28. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    why aren't u famous? ur amazing brad!!

    • 11 months ago
  29. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    its cuz brad dont want to make all them other rappers jealous lol they might shoot him lol jk

    • 11 months ago
  30. daydreamer
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    if u were famous i would listen to ur music every day! Its not every u find good talent like urs! and @joannaxox3 thats freaking too funny!

    • 11 months ago
  31. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol yep wacha talking about i am already brads #1 fan lol serious them rappers to gangster the only one that cant hurt you is SPM cuz he locked up lol

    • 11 months ago
  32. BradNasty
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 7

    I can be gangster B)

    • 11 months ago
  33. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    haha yep you can lol i can too but im forbidden to. i talk all chola with everyone and i get in trouble if i say "chales" or "simon" lol haha

    • 11 months ago
  34. Reppinthe80
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    O: OH EMM GEEEEEEEEE

    • 11 months ago
  35. jasmynarteaga2
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    niceeeee :)

    • 11 months ago
  36. joannaxox3
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Brads to gangsta lol jk

    • 11 months ago
  37. LoveYou*69
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Brad you're amazing.<3

    • 11 months ago
    • Attachments:

See more questions >>>

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.