nobrainiachere
  • nobrainiachere
Backflips
LaTeX Practicing! :)
katieb
  • katieb
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.

Get this expert

answer on brainly

SEE EXPERT ANSWER

Get your free account and access expert answers to this
and thousands of other questions

anonymous
  • anonymous
Frontflips
nobrainiachere
  • nobrainiachere
\(\Huge\sf\color{red}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{orange}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{gold}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{limegreen}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{cornflowerblue}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{blueviolet}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{violet}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{magenta}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{violet}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{blueviolet}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{cornflowerblue}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{limegreen}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{gold}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{orange}{Nobrainiachere}\hspace{-153pt}\color{red}{Nobrainiachere}\)
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Rainbows

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

nobrainiachere
  • nobrainiachere
I win
anonymous
  • anonymous
\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)\(\hspace{0.7pt}{\rlap{\Huge\cal\color{red}{\bigstar}\color{orange}{B}\color{yellow}{l}\color{green}{o}\color{blue}{s}\color{indigo}{s}\color{violet}{o}\color{red}{m}\color{orange}{C}\color{yellow}{a}\color{green}{k}\color{blue}{e}\color{indigo}{\bigstar}}}\)
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Are you going to get me started?
anonymous
  • anonymous
Hopefully not.
anonymous
  • anonymous
Although I like your creations.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
ughhhhhhhhhhhh the big rock is in my way and I can't move it right now. does it look better, Caleb?
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Gimme a sec.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
kk
nobrainiachere
  • nobrainiachere
You need 20k gold, correct?
anonymous
  • anonymous
;-;
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Sowwi Blossom
BloomLocke367
  • BloomLocke367
yep
anonymous
  • anonymous
It's okay. I just thought we were going to do backflips.
anonymous
  • anonymous
XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Then go farm it! And we will.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
and I have 10305 rn
BloomLocke367
  • BloomLocke367
farm what?
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Req troops, I'll give you some hogs
nobrainiachere
  • nobrainiachere
gold
anonymous
  • anonymous
Farm RAINBOWS. :P
BloomLocke367
  • BloomLocke367
okay. I'm not good with hogs, tho
BloomLocke367
  • BloomLocke367
do you have giants?
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Yes, but you don't need to be good with hogs. Just send em in and let em KILL!!!
BloomLocke367
  • BloomLocke367
okay
BloomLocke367
  • BloomLocke367
I'm already in a battle rn, tho
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Okay, I can wait.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
sorry, blossom XD we're talking nerd talk rn
anonymous
  • anonymous
Yep.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
XD
anonymous
  • anonymous
\(\huge\cal\color{limegreen}{Backflips!}\)
anonymous
  • anonymous
\(\huge\cal\color{teal}{Now!}\)
anonymous
  • anonymous
XD
BloomLocke367
  • BloomLocke367
hahahahaha
BloomLocke367
  • BloomLocke367
I asked for hogs, Caleb
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Crap, Let me make more, just used mine. x'D
anonymous
  • anonymous
OMG! >>> http://prntscr.com/7d4htj XD
BloomLocke367
  • BloomLocke367
so for this french essay, it's supposed to be 500 words, but I only have 450... should I still turn it in? I can't think of anything else
anonymous
  • anonymous
Think of filler.
anonymous
  • anonymous
Unnecessary information to make it look or appear longer. XD
BloomLocke367
  • BloomLocke367
but I can't think of anythinggggggg. all of this is unnecessary, for the most part
anonymous
  • anonymous
XD LOL
BloomLocke367
  • BloomLocke367
anonymous
  • anonymous
Just turn it in like that. :)
BloomLocke367
  • BloomLocke367
okayyyyyyyyy
nobrainiachere
  • nobrainiachere
MMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOO
BloomLocke367
  • BloomLocke367
and I'm supposed to turn in brainstorming and an outline.. but I didn't make one
nobrainiachere
  • nobrainiachere
One more hog.... Stupid pigs take two minutes to train :/
BloomLocke367
  • BloomLocke367
:D
anonymous
  • anonymous
Imagine if OS had games. XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
haha
BloomLocke367
  • BloomLocke367
you got that from the rip off site of OS XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Lol, what If Openstudy made a chat app, and named it "Powlringo"
nobrainiachere
  • nobrainiachere
x'D
BloomLocke367
  • BloomLocke367
that'd be cool, kinda
nobrainiachere
  • nobrainiachere
There is already a chat app named Palringo
nobrainiachere
  • nobrainiachere
Sooooo, yeah.
BloomLocke367
  • BloomLocke367
well, i'm turning it in.. and isn't brainstorming and an outline like the same thing?
anonymous
  • anonymous
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 you got that from the rip off site of OS XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) Not entirely. I was just sitting and I thought, "Imagine playing a game while still on OS" XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
*Facedesk*
anonymous
  • anonymous
\[\Large\cal\rlap{\color{lime}{Now, where are the backflips!!}}{\color{teal}{\:Now, where are the backflips!!}}\]
BloomLocke367
  • BloomLocke367
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BlossomFlower \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 you got that from the rip off site of OS XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) Not entirely. I was just sitting and I thought, "Imagine playing a game while still on OS" XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) "Not entirely" XDD
anonymous
  • anonymous
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BlossomFlower \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 you got that from the rip off site of OS XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) Not entirely. I was just sitting and I thought, "Imagine playing a game while still on OS" XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) "Not entirely" XDD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) UGH. XD
BloomLocke367
  • BloomLocke367
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BlossomFlower \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BlossomFlower \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @BloomLocke367 you got that from the rip off site of OS XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) Not entirely. I was just sitting and I thought, "Imagine playing a game while still on OS" XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) "Not entirely" XDD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) UGH. XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) What??? XD
anonymous
  • anonymous
You quoting me saying "not entirely" XD
BloomLocke367
  • BloomLocke367
hahahahahahaha
BloomLocke367
  • BloomLocke367
does anyone know about naturalism?
anonymous
  • anonymous
NOPE. XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
\(\Huge\sf{Watch~me~whip}\) \(\Huge\sf{^-\hspace{0pt}_\diagdown(O\_O)\diagdown\hspace{0pt}\_}\) \(\Huge\sf{Now~watch~me~nae~nae}\) \(\Huge\sf{\hspace{0pt}\_\diagup(O\_O)\hspace{0pt}\diagup^-}\)
nobrainiachere
  • nobrainiachere
x'D
BloomLocke367
  • BloomLocke367
nooooooooo XD
nobrainiachere
  • nobrainiachere
|dw:1433443116700:dw|
nobrainiachere
  • nobrainiachere
:D
anonymous
  • anonymous
\(\Huge\color{red}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{orange}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{gold}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{limegreen}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{cornflowerblue}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{#872af0}\bigstar\hspace{-22.2pt}\color{violet}\bigstar\hspace{-22.7pt}\color{magenta}\bigstar\) \(\Huge\color{red}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{orange}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{gold}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{limegreen}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{cornflowerblue}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{#872af0}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{violet}\heartsuit\hspace{-18pt}\color{magenta}\heartsuit\) \(\Huge\color{red}\bowtie\hspace{-21pt}\color{orange}\bowtie\hspace{-21pt}\color{gold}\bowtie\hspace{-21pt}\color{limegreen}\bowtie\hspace{-21pt}\color{cornflowerblue}\bowtie\hspace{-21pt}\color{#872af0}\bowtie\hspace{-21pt}\color{violet}\bowtie\hspace{-21pt}\color{magenta}\bowtie\) \(\Huge\color{red}\Delta\hspace{-19pt}\color{orange}\Delta\hspace{-19pt}\color{gold}\Delta\hspace{-19pt}\color{limegreen}\Delta\hspace{-19pt}\color{cornflowerblue}\Delta\hspace{-19pt}\color{#872af0}\Delta\hspace{-19pt}\color{violet}\Delta\hspace{-19pt}\color{magenta}\Delta\)
nobrainiachere
  • nobrainiachere
I made those... Lol
anonymous
  • anonymous
I know.... Lol
BloomLocke367
  • BloomLocke367
this test is hard
BloomLocke367
  • BloomLocke367
ughhh
horsegirl27
  • horsegirl27
Sorry Bri :(
horsegirl27
  • horsegirl27
And btw, how dare you guys have fun without me??? jkjk lol XD
anonymous
  • anonymous
XD
EclipsedStar
  • EclipsedStar
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @horsegirl27 And btw, how dare you guys have fun without me??? jkjk lol XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) So true! -.- Jay Kay :)
horsegirl27
  • horsegirl27
\(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @EclipsedStar \(\color{blue}{\text{Originally Posted by}}\) @horsegirl27 And btw, how dare you guys have fun without me??? jkjk lol XD \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) So true! -.- Jay Kay :) \(\color{blue}{\text{End of Quote}}\) haha, if I'm not there, there should be no fun. Or smiling. Or breathing. Basically if I'm not there, no point in living XD jkjk XDD
anonymous
  • anonymous
LOL Horsegirl. XD
horsegirl27
  • horsegirl27
:P

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.