anonymous
  • anonymous
Which of the following reactions produce oxygen gas? Anaerobic respiration Photosynthesis Aerobic respiration Fermentation
Biology
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
chestercat
  • chestercat
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
Aerobic respiration produces _______ as products. glucose, oxygen and energy carbon dioxide, water and glucose carbon dioxide, water and energy glucose, oxygen and water
anonymous
  • anonymous
i got only one minute left before my exam deletes D:
anonymous
  • anonymous
@sugarplum15

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
B, & you already asked that question. :D
anonymous
  • anonymous
lol sorry the library computer shut off and the exam locked
anonymous
  • anonymous
I hate it when it does that -_-
anonymous
  • anonymous
I cant finish my exam until my teacher unlock it (mrs. boor)
anonymous
  • anonymous
Mrs. Boor?!! o.o....................................................................ROFL!! The name.
anonymous
  • anonymous
looollolol
anonymous
  • anonymous
whats ur science teacher? xD
anonymous
  • anonymous
I finished Bio long time ago. lol
anonymous
  • anonymous
damn T_T
anonymous
  • anonymous
im on the last 2 assignments and im lagging
anonymous
  • anonymous
:-:
anonymous
  • anonymous
I want munchies now ;-;
anonymous
  • anonymous
gtg im going to eat ill be back
anonymous
  • anonymous
Okay............................................................................................................................................................................................................................................................................... I'm waiting -_- Mhmm. lol joking.
anonymous
  • anonymous
im back :)
anonymous
  • anonymous
hello?
anonymous
  • anonymous
fun people
anonymous
  • anonymous
ROFL I'm waiting for her.
anonymous
  • anonymous
o lol im back
anonymous
  • anonymous
o-o C-co-cool??
anonymous
  • anonymous
so how many questions were there while i was gone
anonymous
  • anonymous
Idk 2/4 not sure though.
anonymous
  • anonymous
o ok
anonymous
  • anonymous
ima go help in math til shes back
anonymous
  • anonymous
Mk
anonymous
  • anonymous
yo
anonymous
  • anonymous
YO YO
anonymous
  • anonymous
hi
anonymous
  • anonymous
HIII
anonymous
  • anonymous
gonna post my latest question
anonymous
  • anonymous
I answered da question.
anonymous
  • anonymous
oh O.O
anonymous
  • anonymous
Yeah I said B & something else, scroll all the way up. lol
anonymous
  • anonymous
Aerobic respiration produces _______ as products. glucose, oxygen and energy carbon dioxide, water and glucose carbon dioxide, water and energy glucose, oxygen and water
anonymous
  • anonymous
You already asked me for that one. lol
anonymous
  • anonymous
I dont know the answer because its a different question T_T
anonymous
  • anonymous
no thats a diff one
anonymous
  • anonymous
Nvm. lol give me a sec
anonymous
  • anonymous
it looks the same though lol
anonymous
  • anonymous
what do you think it is i know it
anonymous
  • anonymous
D? :/
anonymous
  • anonymous
Malva what do you think it is
anonymous
  • anonymous
Glucose and oxygen are the reactants in aerobic cellular respiration. When anaerobic respiration occurs in muscle cells, it produces lactic acid and energy. Cellular respiration occurs within the mitochondrion of a cell. The products of cellular respiration are water, energy and carbon dioxide. Carbon dioxide, ethanol and energy are the products when anaerobic respiration occurs in yeast cells. Which of the following is a true statement? Cellular respiration occurs in both plant and animal cells. Anaerobic respiration is also known as? fermentation. Why is the amount of useable energy lower for anaerobic respiration than for aerobic respiration? The waste products of anaerobic respiration contain a lot of unprocessed energy. Which of the following is a false statement? Aerobic respiration occurs with oxygen and anaerobic respiration occurs without oxygen. An environment where an anaerobic reaction takes place would always have little to no oxygen.
anonymous
  • anonymous
thats wrong malva
anonymous
  • anonymous
its the 3rd one
anonymous
  • anonymous
i wanted to figure it out first D:
anonymous
  • anonymous
i was reading that paragraph thingy working my brain T_T
anonymous
  • anonymous
ROFL lol "paragraph thingy working my brain"
anonymous
  • anonymous
rofl
anonymous
  • anonymous
xD
anonymous
  • anonymous
Find the answer yet??
anonymous
  • anonymous
3rd one T_T
anonymous
  • anonymous
xD
anonymous
  • anonymous
Yes! If you read what I put maybe you would understand it better, idk lol.

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.