A community for students.

Here's the question you clicked on:

55 members online
  • 0 replying
  • 0 viewing

anonymous

  • one year ago

Which element of a short story is most important in "The Open Window"? characterization language plot setting symbolism theme

  • This Question is Closed
  1. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    what is the short story

  2. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    "The Open Window"

  3. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @SweetPeaGirl

  4. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i havent read that story.

  5. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    maybe you could send a screen short or sumthing of it

  6. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    its a story i thought it was part of the elements for the main

  7. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    what is a open window?

  8. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    the title of the story lol

  9. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    short story

  10. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    its cool thankyou guys

  11. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    what is this all about @mr_basketball27

  12. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ?

  13. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    can you send the story so we could read it?

  14. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    a shortstory is like a what a story ur reading?

  15. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    we need to analyze the that open window meaning of that

  16. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i never read it

  17. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    you need to find someone, @mr_basketball27 , who has read it

  18. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i cant answer if idk about the short storys true meaning

  19. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    ^

  20. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    @SweetPeaGirl

  21. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wha?

  22. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    any guesses @SweetPeaGirl

  23. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i havent read it so idk

  24. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    well

  25. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Sir, may you please provide us a screenshot or link to the stop so that your fellow classmates/learner and teachers may help you understand.

  26. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol @kingalex123

  27. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    plot?

  28. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    wild guess

  29. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    hmmm...maybe E

  30. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    So are you going to post it right now? Or are you gonna close the question? I think you should just ask your parents for help on this one.

  31. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    http://www.eastoftheweb.com/short-stories/UBooks/OpeWin.shtml

  32. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    thankyou

  33. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    Lol this is a long story not short

  34. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    characterization?

  35. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol i was about to say that @kingalex123

  36. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    it was characterization

  37. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    dang i was right

  38. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol how'd you know so fast?

  39. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    bc the characters expressions

  40. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    hmmm...okay i see

  41. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lmfao y'all are confusing @SweetPeaGirl

  42. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol. well you got your answer @mr_basketball27 Great job @POKERPRO23

  43. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    thakyou

  44. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i didnt really help but np

  45. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  46. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    lol

  47. anonymous
    • one year ago
    Best Response
    You've already chosen the best response.
    Medals 0

    i didnt really help but np

  48. Not the answer you are looking for?
    Search for more explanations.

    • Attachments:

Ask your own question

Sign Up
Find more explanations on OpenStudy
Privacy Policy

Your question is ready. Sign up for free to start getting answers.

spraguer (Moderator)
5 → View Detailed Profile

is replying to Can someone tell me what button the professor is hitting...

23

  • Teamwork 19 Teammate
  • Problem Solving 19 Hero
  • You have blocked this person.
  • ✔ You're a fan Checking fan status...

Thanks for being so helpful in mathematics. If you are getting quality help, make sure you spread the word about OpenStudy.

This is the testimonial you wrote.
You haven't written a testimonial for Owlfred.