anonymous
  • anonymous
Can someone help me !!! plz ????????
Mathematics
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
chestercat
  • chestercat
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
1 Attachment
anonymous
  • anonymous
@*ImaBeMe* I ask @Robert136 4 help and he help me den he said something funny dis is wat he said Ok in easy term think of Y as porn, and only males are turned on On the other hand, think of X as mutual relationship. Both males and females are turned on. lol
anonymous
  • anonymous
oK So he not gonann help me

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
@Robert136 help him plzzzzzzzzzzzzzzzz
anonymous
  • anonymous
This is a mental masturbation
anonymous
  • anonymous
Easy
anonymous
  • anonymous
Do u want the direct answers?
anonymous
  • anonymous
ya @Robert136 give him direct answer plzzzzz
anonymous
  • anonymous
14%. Happy fapping to you bros(gives a brofist)
anonymous
  • anonymous
14.3%
anonymous
  • anonymous
damn round it to tenth
anonymous
  • anonymous
IM SOOOOOOOOOOOO SORRY I WAS ON THA OTHER HELP WEBSITE COME BACK @Robert136
anonymous
  • anonymous
@lol @Robert136 boo he steel need u
anonymous
  • anonymous
BRO ROCK AND ROOL
anonymous
  • anonymous
AND DROOL AND TROLL AND CRAWL
anonymous
  • anonymous
Da answer I gave you is correct
anonymous
  • anonymous
OK sorry about me not answering
anonymous
  • anonymous
@Robert136
anonymous
  • anonymous
@*ImaBeMe* wat else do u want do u just wanna chat
anonymous
  • anonymous
Im too far behind to chat wit anybody
anonymous
  • anonymous
@*ImaBeMe* kk

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.