anonymous
  • anonymous
Me gusta leer revistas
MIT 21F Spanish I - IV (OCW)
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
jamiebookeater
  • jamiebookeater
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
@jasperraywolf-alysa88
anonymous
  • anonymous
are you wanting it in english or? what are we doing
anonymous
  • anonymous
Yes In english please lol sorry for not being specific

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

anonymous
  • anonymous
its okay :) just fan me if you need anymore help
anonymous
  • anonymous
I like reading magazines
anonymous
  • anonymous
is the first one
anonymous
  • anonymous
okay! 2nd question is .. In the spanish speaking world, Which of the following is a culturally important practice that takes place after meals? a)having sobremesa b)dancing the cumbia c)going to the mall d)listening to flamenco music
anonymous
  • anonymous
the anwser is A. Sorry if it takes me awhile to answer I'm helping quite a few people rn.
anonymous
  • anonymous
3) which of the following is the correct way to answer the following sentence? "Te gusta jugar videojuegos?" a)me no gusta jugar videojuegos b)me gusta no jugar videojuegos c)No, no me gusta jugar videojuegos d) No, me no gusta jugar videojuegos
anonymous
  • anonymous
c i think
anonymous
  • anonymous
it is not c
anonymous
  • anonymous
okay what is it? lol
anonymous
  • anonymous
yea it is
anonymous
  • anonymous
I think it is A ?
anonymous
  • anonymous
what?!
anonymous
  • anonymous
OOPPS wrong one sorry i think it is C as well lmao but c and d are practically the same thing
anonymous
  • anonymous
C is your best bet
anonymous
  • anonymous
lol yea
anonymous
  • anonymous
sorry i was looking at the wrong question -smacks head
anonymous
  • anonymous
Okay ! im gonna have more questions so just stick around lol
anonymous
  • anonymous
lol
anonymous
  • anonymous
okay
anonymous
  • anonymous
Jasper Where are you from?
anonymous
  • anonymous
The united states- missouri wbu?
anonymous
  • anonymous
I always wanted to visit missouri. I live in Georgia!
anonymous
  • anonymous
oh im from barranquilla
anonymous
  • anonymous
same!!!
anonymous
  • anonymous
omg really? what city
anonymous
  • anonymous
im on gwinnet!
anonymous
  • anonymous
in
anonymous
  • anonymous
lucky you guys live places i want to travel and you are not missing much in missouri other than an amusement park and Starbucks xD
anonymous
  • anonymous
OMG SERIOUSLY!!?? ME TOOOOO
anonymous
  • anonymous
XD
anonymous
  • anonymous
Lol i have family in missouri not sure what part
anonymous
  • anonymous
I have a hard question now okay I need to know what Me gusta escribir cuentos mean in english
anonymous
  • anonymous
all i have in missouri is my wishes so travel there
anonymous
  • anonymous
i like to write storys
anonymous
  • anonymous
thank you!
anonymous
  • anonymous
np
anonymous
  • anonymous
Which of the following is considered to be the center of town life in the spanish speaking countries? a) sobremesa b)juegos gauchos c)plaza d)naipes espanoles
anonymous
  • anonymous
is it plaza
anonymous
  • anonymous
sorry this one idk
anonymous
  • anonymous
Its okay lol
anonymous
  • anonymous
but i think plaza too
anonymous
  • anonymous
do you know how to say "I like neither skating nor skateboarding" In spanish?
anonymous
  • anonymous
no me gusta ni el patinaje ni skate
anonymous
  • anonymous
okay thanks thats about all I need now the rest of the questions are simple

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.