anonymous
  • anonymous
Important info related to MEMBERS OCC Club. Mods, AravindG allowed this until the chess section is formed so no deletes of this post. Each member should join the team made by AlexandervonHumboldt2 http://en.lichess.org/team/openstudy-chess-club-black-knights Who are not members? Wanna join? Read this post for more details: http://openstudy.com/updates/5669fa3ce4b090814d902009 Tournament info will come soon :) Have questions? PM directly to Alex. Or me. NEW MEMBERS: MXGhost @Michele_Laino WELCOME!
OpenStudy Feedback
  • Stacey Warren - Expert brainly.com
Hey! We 've verified this expert answer for you, click below to unlock the details :)
SOLVED
At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos ducimus qui blanditiis praesentium voluptatum deleniti atque corrupti quos dolores et quas molestias excepturi sint occaecati cupiditate non provident, similique sunt in culpa qui officia deserunt mollitia animi, id est laborum et dolorum fuga. Et harum quidem rerum facilis est et expedita distinctio. Nam libero tempore, cum soluta nobis est eligendi optio cumque nihil impedit quo minus id quod maxime placeat facere possimus, omnis voluptas assumenda est, omnis dolor repellendus. Itaque earum rerum hic tenetur a sapiente delectus, ut aut reiciendis voluptatibus maiores alias consequatur aut perferendis doloribus asperiores repellat.
katieb
  • katieb
I got my questions answered at brainly.com in under 10 minutes. Go to brainly.com now for free help!
anonymous
  • anonymous
:)
amistre64
  • amistre64
i wanna delete this .. soooooo badly lol
TheSmartOne
  • TheSmartOne
amistre, LOL

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.

More answers

AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
LOL amistre xD
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
don't worry amistre, chess section will soon form the this posts will end here =]
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
*formed
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
LOL, HARTNN APLLIED
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
he doesn't wanna delete this xD
anonymous
  • anonymous
oh there is going ri be a chess scetion, dude i can join the ckub? please do i need to info message domenoe about thsi?
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
you can join if you play chess @MXGhost
anonymous
  • anonymous
yea i know howw!
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
ok
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
i gonna add you
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
fill out this 1 min form and aplly for this.: https://docs.google.com/forms/d/1DYlD7TSxPzRtEbdPQHCg9OFevxVB2Tp8HUcmfabEehU/edit?usp=forms_home http://en.lichess.org/team/openstudy-chess-club-black-knights
anonymous
  • anonymous
@MXGhost
TheSmartOne
  • TheSmartOne
I submitted it x'D
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
already seen tso
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
loleee hartnn apploed
anonymous
  • anonymous
I submitted my forn now do i need to get a lichess account ro wat?
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
yeah make an account
anonymous
  • anonymous
okay i wull
anonymous
  • anonymous
i signed up so i can do tournaments and what else is for this club/?
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
i will let every member when the tournaments will start
anonymous
  • anonymous
I wanna do Chess Club, how does one go about signing up?
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
first of all @Da_Homie , fill this out https://docs.google.com/forms/d/1DYlD7TSxPzRtEbdPQHCg9OFevxVB2Tp8HUcmfabEehU/edit?usp=forms_home then make a lichess account in case yu[ur don't have it then apply for this team: http://en.lichess.org/team/openstudy-chess-club-black-knights
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
@MXGhost aplly here http://en.lichess.org/team/openstudy-chess-club-black-knights and this is all wut you need to do as a beginer member.
anonymous
  • anonymous
Is it all free?
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
yeah of course
anonymous
  • anonymous
I joined so i edit my profile too so ia m goof
anonymous
  • anonymous
good**
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
i didn't got your request on joining :(
anonymous
  • anonymous
huh>
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
had you apllied into http://en.lichess.org/team/openstudy-chess-club-black-knights ?
anonymous
  • anonymous
Yea, hold on
anonymous
  • anonymous
yes
anonymous
  • anonymous
how do i send request.
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
click Join
anonymous
  • anonymous
i did :)
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
i accepted
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
:)
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
thx for being a member
anonymous
  • anonymous
thanks :D no problem!
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
Chess club collapsed =[
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
\(\huge\color{lime}{ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ }\)
SamsungFanBoy
  • SamsungFanBoy
.-.
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
lol
AlexandervonHumboldt2
  • AlexandervonHumboldt2
i knew it

Looking for something else?

Not the answer you are looking for? Search for more explanations.